Foto's op het forum ineens gig groot!
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Foto's op het forum ineens gig groot!
Help ondanks de instelling van foto's weergeven op 320 bij 240, zijn ineens de foto's op mijn forum giga groot
http://www.slechtvalkenliefde.com/
Hoe kan dit?
http://www.slechtvalkenliefde.com/
Hoe kan dit?
Laatst aangepast door Coriena op wo 21 dec 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Foto's op het forum ineens gig groot!
Kan aan de foto zelf liggen. Kijk eens of het ook met kleine foto's gebeurt en probeer de foto weergaven even op nieuw in te stellen
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nooit eerder dit probleem gehad! opnieuw de afmetingen in gesteld op 320 bij 240, maar ze blijven groot! Ook mis ik bij de foto's de functie reduce en enlarge this picture!
Dit is geen gezicht die mega foto's ineens!
Dit is geen gezicht die mega foto's ineens!
Probleem is ineens opgelost!
Bedankt voor de moeite!
Lieve groetjes en heel fijne feestdagen
Bedankt voor de moeite!
Lieve groetjes en heel fijne feestdagen
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw lid die ineens beheerder is
» Forum ineens +- 1 cm breder!
» Forum te groot
» forum kwijt voor mijn site ,nu weer terug maar...
» Forum ineens +- 1 cm breder!
» Forum te groot
» forum kwijt voor mijn site ,nu weer terug maar...
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: