Forum te groot
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum te groot
Nog een vraagje op mijn forum:
On-zweinstein.actieforum.com
Is het forum zeg maar te Breed, dit is best irritant bijvoorbeeld het lezen van een topic.. dan moet je heen en weer scrollen.. Ik wil hem gewoon standaart zoals hij zeg maarhoort
On-zweinstein.actieforum.com
Is het forum zeg maar te Breed, dit is best irritant bijvoorbeeld het lezen van een topic.. dan moet je heen en weer scrollen.. Ik wil hem gewoon standaart zoals hij zeg maarhoort
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum te groot
Euhm, als ik kijk zie ik er niets bijzonders aan. Maar waarschijnlijk ligt het aan de layout, die is denk ik te breed.
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op het forum ineens gig groot!
» GROOT PROBLEEM NIEMAND KAN HAAST OPLOSSEN
» forum kwijt voor mijn site ,nu weer terug maar...
» [opgelost]Groot probleem
» GROOT PROBLEEM NIEMAND KAN HAAST OPLOSSEN
» forum kwijt voor mijn site ,nu weer terug maar...
» [opgelost]Groot probleem
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: