Nieuw lid die ineens beheerder is
+3
Claudia34
Gill
Pspkidzzz
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Nieuw lid die ineens beheerder is
Wij hadden vanavond 3 nieuwe aanmeldingen. Gratis mail adressen vewijderen wij gelijk
Maar er zat er 1 bij met telenet.be. Wij zien dat dat een email adres is van een provider.
Wij hadden daar nog niets mee gedaan omdat we haar even wilde mailen
Opeens zie ik die naam onderin het forum staan op lichtgrijs! Lichtgrijs betekent bij ons dat je beheerder bent
Nou ik wist niet wat ik zag want we hadden nog niks gedaan..
Hoe is dit mogelijk! Ik heb haar uiteraard gelijk verwijdert!
Maar er zat er 1 bij met telenet.be. Wij zien dat dat een email adres is van een provider.
Wij hadden daar nog niets mee gedaan omdat we haar even wilde mailen
Opeens zie ik die naam onderin het forum staan op lichtgrijs! Lichtgrijs betekent bij ons dat je beheerder bent
Nou ik wist niet wat ik zag want we hadden nog niks gedaan..
Hoe is dit mogelijk! Ik heb haar uiteraard gelijk verwijdert!
Re: Nieuw lid die ineens beheerder is
Misschien heb je verkeerd gekeken?
En anders heb je misschien ingestelt (per ongeluk) dat de nieuwe leden er automatisch in terecht komen?
En anders heb je misschien ingestelt (per ongeluk) dat de nieuwe leden er automatisch in terecht komen?
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nou nee hoor
Want we hebben vandaag veel nieuwe leden erbij gekregen en die waren echt niet licht grijs. Ik heb het echt goed gezien
Want we hebben vandaag veel nieuwe leden erbij gekregen en die waren echt niet licht grijs. Ik heb het echt goed gezien
Gill- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
We kunnen met deze informatie niet nagaan wat er precies is misgegaan. Meld het alsjeblieft opnieuw als het weer gebeurt en probeer dan zelf iets meer onderzoek te verrichten. Zo zou het bijvoorbeeld handig zijn om te weten of de gebruiker inderdaad in de gebruikersgroep voor beheerders zat en of de gebruiker ook daadwerkelijk beheerderrechten heeft gekregen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Inderdaad, ik zit ook bij Telenet.
Als ze je internet komen aansluiten (de mensen van Telenet), dan kan je vragen voor een eigen email adres op hun naam (achterstuk bedoel ik hiermee: jouwnaam@telenet.be)
Als ze je internet komen aansluiten (de mensen van Telenet), dan kan je vragen voor een eigen email adres op hun naam (achterstuk bedoel ik hiermee: jouwnaam@telenet.be)
Gill- Actief Forumlid
-
Heb je ook bij de permissies gekeken of ze daad werkelijk overal op en in kon, of heb je jezelf gewoon vergist in de kleur. (dus dat alle leden die zich aanmelden deze kleur krijgen....
Hmm... In het beheerderspaneel zit toch ook iets van een logboek wat de beheerders en moderators hebben gedaan?
berichten verwijdert, etc?
Kijk daar misschien eens.
berichten verwijdert, etc?
Kijk daar misschien eens.
Soortgelijke onderwerpen
» nieuw nieuw nieuw download forum voor muziek en films en nog zo veel meer
» Foto's op het forum ineens gig groot!
» Beheerder
» kleur beheerder
» Topics ineens leeg?
» Foto's op het forum ineens gig groot!
» Beheerder
» kleur beheerder
» Topics ineens leeg?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: