Categorien en forums.
+2
Alyssa
Jolanda
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Categorien en forums.
Als ik op mijn forum een ander catergorie aanmaak zie ik dat zelf niet terug op mijn forum, dus alles komt onder de zelfde Categorie te staan.
Kan iemand mij hier mee helpen? misschien dat ik iets verkeerd heb staan?
Mijn forum is Http://derottweiler.actieforum.com.
Ook kan ik geen andere stylen kiezen als op mijn andere forum Http://pspvrienden.actieforum.com.
Waarom kan het daar wel en niet bij mijn andere? het zelfde met de categorien en forums dat is daar wel goed en bij mijn andere niet( de rottweiler)
Groetjes Jolanda
Kan iemand mij hier mee helpen? misschien dat ik iets verkeerd heb staan?
Mijn forum is Http://derottweiler.actieforum.com.
Ook kan ik geen andere stylen kiezen als op mijn andere forum Http://pspvrienden.actieforum.com.
Waarom kan het daar wel en niet bij mijn andere? het zelfde met de categorien en forums dat is daar wel goed en bij mijn andere niet( de rottweiler)
Groetjes Jolanda
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Categorien en forums.
Naar Algemeen in je beheerspaneel.
Dan bij Bladzijde van Acceuil staat Hierarchy.
Klik hierop.
Dan kan je kiezen uit welke je wil.
Ik heb zelf van de onderste 3 de middelste.
Dit is 1 van de handigste om te gebruiken
Dan bij Bladzijde van Acceuil staat Hierarchy.
Klik hierop.
Dan kan je kiezen uit welke je wil.
Ik heb zelf van de onderste 3 de middelste.
Dit is 1 van de handigste om te gebruiken
Alyssa- Actief Forumlid
-
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jolanda- Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Als je op het tabblad "algemeen" klikt staat er links een menublok dat zo heet. Let niet op de slechte vertaling, we zijn ermee bezig om dit te herstellen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik snap er niets van Acceuil en Hierarchy komt helemaal niet in mijn admin paneel voor..
Jolanda- Actief Forumlid
-
Zie mijn antwoord in dit topic: Leden die online zijn geweest in de afgelopen 24 uur
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Tis me gelukt, heel erg bedankt.
Hoe kan ik dat nu doen met een ander thema zals bij mn pspvrienden? dat heb ik zelf namelijk niet gedaan..
Hoe kan ik dat nu doen met een ander thema zals bij mn pspvrienden? dat heb ik zelf namelijk niet gedaan..
Jolanda- Actief Forumlid
-
Voor een ander thema,
1) Beheerders paneel
2) Stijlen en klik aan je linkerkant op choose a theme.
3) Dan kan je een andere vorm geven aan je forum.
Suc6!!
1) Beheerders paneel
2) Stijlen en klik aan je linkerkant op choose a theme.
3) Dan kan je een andere vorm geven aan je forum.
Suc6!!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hier hetzelde probleem: krijg wel de losse fora allen de categorien staan er niet onder die ik aangemaakt heb. Heb de middelste van de onderste keuzes genomen.
Hier de mijne: Bericht aangepast door slytherin78: Geen links posten naar forums, alleen als wij er om vragen dus het is verwijdert
Laat maar, heb het al gevonden via een ander forum
Hier de mijne: Bericht aangepast door slytherin78: Geen links posten naar forums, alleen als wij er om vragen dus het is verwijdert
Laat maar, heb het al gevonden via een ander forum
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: