Categorien weergeven
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Categorien weergeven
Ik heb laatst een forum gemaakt. Twee categorieen met elk een aantal fora erin. Het probleem is alleen dat de categorien niet apart weergegeven worden. Het is dus 1 lijst met fora.
Ik heb nu al meerdere malen het hele beheerderspanel doorgespit maar ik kan niks vinden. Ook een ander thema kiezen helpt niet.
Op een ander forum waar ik medebeheerder ben is het wel gelukt, dus het moet mogenlijk zijn...
Ik heb nu al meerdere malen het hele beheerderspanel doorgespit maar ik kan niks vinden. Ook een ander thema kiezen helpt niet.
Op een ander forum waar ik medebeheerder ben is het wel gelukt, dus het moet mogenlijk zijn...
Laatst aangepast door Gizorz op do 3 jun 2010 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Categorien weergeven
Dit word heel vaak aan mij gevraagd door mensen die een forum starten. xD
En meestal is dit de makkelijkste en werkende oplossing:
Je moet trouwens wel je beheerderspaneel op Geavanceerd hebben, en niet op Simpel. Dit verander je op de index van het beheerderspaneel.
Beheerderspaneel --> Display --> Indexpagina --> Structure and hierarchy.
Ik hoop dat je het zo lukt!
xx Kim
En meestal is dit de makkelijkste en werkende oplossing:
Je moet trouwens wel je beheerderspaneel op Geavanceerd hebben, en niet op Simpel. Dit verander je op de index van het beheerderspaneel.
Beheerderspaneel --> Display --> Indexpagina --> Structure and hierarchy.
Ik hoop dat je het zo lukt!
xx Kim
Kimdierengek- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 20-08-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Categorien weergeven
Oh wat stom dat ik dat gemist heb! Maarja, ik ben ook SMF gewent dus het is even wennen dit xD
Dankje!
Dankje!
Soortgelijke onderwerpen
» Onderschrift weergeven
» Niet weergeven?
» data in berichten weergeven
» Titel van topics weergeven.
» Nieuwe PB? Weergeven in menu.
» Niet weergeven?
» data in berichten weergeven
» Titel van topics weergeven.
» Nieuwe PB? Weergeven in menu.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: