Headers van Categoriën
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Headers van Categoriën
Hooi, ik zie bij diverse forums wel dat de headers van de categoriën een ander lettertype hebben dan het standaard is. Maar waar kan je dit veranderen?
mv Lizle
mv Lizle
Re: Headers van Categoriën
Beheerderspaneel -> Display -> Kleuren -> Cascading Style Sheet
Voer vervolgens deze code in:
Het kan zijn dat ik de verkeerde titel te pakken heb, moet je maar eventjes kijken dan zal ik eventjes verder zoeken voor je ^^
EDIT; Ik weet trouwens niet of ieder lettertype gepakt zal worden. Houdt er ook rekening mee dat er mensen zijn die bepaalde lettertypes niet op hun computer hebben staan en dus gewoon Verdana of zo krijgen te zien.
Voer vervolgens deze code in:
- Code:
.secondarytitle h2 {
font-family: VOER HIER HET LETTERTYPE IN NAAR KEUZE;
}
Het kan zijn dat ik de verkeerde titel te pakken heb, moet je maar eventjes kijken dan zal ik eventjes verder zoeken voor je ^^
EDIT; Ik weet trouwens niet of ieder lettertype gepakt zal worden. Houdt er ook rekening mee dat er mensen zijn die bepaalde lettertypes niet op hun computer hebben staan en dus gewoon Verdana of zo krijgen te zien.
Guardian- Actief Forumlid
Registratie : 17-08-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: