Achtergrond
+2
snowy
doggygirly
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Achtergrond
Ik had wat ideetjes in mijn hoofd om mijn rpg forum er wat leuker te laten uitzien.
Nu vroeg ik me af als er een mogelijkheid is om het rode gedeelte (zie afbeelding) te vervangen door een afbeelding? (en deze vast te zetten net zoals de achtergrond van het forum?)
Nu vroeg ik me af als er een mogelijkheid is om het rode gedeelte (zie afbeelding) te vervangen door een afbeelding? (en deze vast te zetten net zoals de achtergrond van het forum?)
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Achtergrond
Misschien kan je het bij kleuren veranderen.
beheerderspaneel-Display-pictures and colors-kleuren.
Ik denk dat het een kleur is die je daar kan aanpassen.
Voor de zekerheid even de kleurnummers noteren mocht je de foute kleur nemen dan kan je het altijd herstellen.
beheerderspaneel-Display-pictures and colors-kleuren.
Ik denk dat het een kleur is die je daar kan aanpassen.
Voor de zekerheid even de kleurnummers noteren mocht je de foute kleur nemen dan kan je het altijd herstellen.
Ja ik weet dat je de kleur kan aanpassen
(ik heb het ook net even in het rood gezet om aan te geven welk deel ik bedoel)
maar ik wil er geen kleur, maar een afbeelding..
(ik heb het ook net even in het rood gezet om aan te geven welk deel ik bedoel)
maar ik wil er geen kleur, maar een afbeelding..
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
dat gaat idd niet normaal... volgens mij wel met css.. maar ik weet niet hoe dat werkt.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja dit is mogelijk in CSS.
Ik heb de volgende code gebruikt om dit te bewerken. Je moet dan wel de gehele achtergrond aanpassen.
Dit is de code:
Ik werk echter in PunBB, maar dit is een algemene code.
Maak een achtergrond, zoals bij de volgende link:
'https://i.servimg.com/u/f78/14/98/72/98/backne10.jpg'
En plaats die in de code.
Ik hoop dat het je lukt.
Suc6, VJ.
Ik heb de volgende code gebruikt om dit te bewerken. Je moet dan wel de gehele achtergrond aanpassen.
Dit is de code:
- Code:
body {
background-color: #000000;
background-image: url('http://i78.servimg.com/u/f78/14/98/72/98/backne10.jpg');
background-attachment: no;
background-repeat: repeat: no;
color: #000000;
background-position: center ;
}
Ik werk echter in PunBB, maar dit is een algemene code.
Maak een achtergrond, zoals bij de volgende link:
'https://i.servimg.com/u/f78/14/98/72/98/backne10.jpg'
En plaats die in de code.
Ik hoop dat het je lukt.
Suc6, VJ.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gebruik de volgende code om het rode gedeelte een aparte achtergrond te geven:
Gebruik de volgende code om de achtergrond van het rode gedeelte te verwijderen en dus de huidige pagina-achtergrond te laten doorschijnen:
Als je de witte omlijning ook wilt weghalen:
Zorg dat je je eigen CSS-code altijd na de al aanwezige CSS-code plaatst, zodat jouw code altijd boven de standaard-CSS gaat.
- Code:
td.bodyline {
background: #000000 url('http://site.nl/afbeelding.jpg') no-repeat fixed center top;
}
Gebruik de volgende code om de achtergrond van het rode gedeelte te verwijderen en dus de huidige pagina-achtergrond te laten doorschijnen:
- Code:
td.bodyline {
background: transparent;
}
Als je de witte omlijning ook wilt weghalen:
- Code:
td.bodyline {
background: transparent;
border: none;
}
Zorg dat je je eigen CSS-code altijd na de al aanwezige CSS-code plaatst, zodat jouw code altijd boven de standaard-CSS gaat.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: