Achtergrond
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Achtergrond
Ik heb een eigen achtergrond toegevoegd maar slechts de helft van de pagina is met die achtergrond.
Als ik naar beneden scrol dan is die helft grijs , waar zit het probleem ?
Als ik naar beneden scrol dan is die helft grijs , waar zit het probleem ?
Re: Achtergrond
Achtergrond wordt niet verticaal herhaalt zou ik zeggen.
Je zou bij Display > Pics managment, een achtergrond kunnen instellen en het hokje "fixed" aan kunnen vinken. Hiermee scrolt de achtergrond niet mee met de rest van het forum.
Om de achtergrond verticaal te laten herhalen is een wijziging in je CSS nodig, en momenteel weet ik niet waar dat precies moet, zal het morgen voor je uitzoeken.
Je zou bij Display > Pics managment, een achtergrond kunnen instellen en het hokje "fixed" aan kunnen vinken. Hiermee scrolt de achtergrond niet mee met de rest van het forum.
Om de achtergrond verticaal te laten herhalen is een wijziging in je CSS nodig, en momenteel weet ik niet waar dat precies moet, zal het morgen voor je uitzoeken.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Vroeger had ik dat probleem niet en ik uploade de achtergrond via photobucket.
Hie komt het dat het nu niet meer kan ?
Alvast bedankt om het uit te zoeken !
Hie komt het dat het nu niet meer kan ?
Alvast bedankt om het uit te zoeken !
Een achtergrond is een achtergrond en blijft hetzelfde dat hij slecht de helft van de pagina toont.
Stéphanie schreef:Een achtergrond is een achtergrond en blijft hetzelfde dat hij slecht de helft van de pagina toont.
Tja das logisch.
Ik heb nog niet gevonden waar de oplossing zit, helaas.
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Haha vind ik ok logisch maar reageerde enkel op het bericht van etchilion
blijkbaar vind die het niet logisch.
blijkbaar vind die het niet logisch.
Nou ik zie dat het niet opgelost is, want als ik op je forum zit dan zie ik ook een stukje grijs onderin.
http://img155.imageshack.us/my.php?image=achtergrondforumzx9.jpg
Ok, ik hoop dat jullie het zien, de imagecode werkt niet :S
http://img155.imageshack.us/my.php?image=achtergrondforumzx9.jpg
Ok, ik hoop dat jullie het zien, de imagecode werkt niet :S
Bij mij is het bruin in plaats van grijs. Maar aan de andere kant heb ik een best grote resolutie, geen idee op welke jullie hem bekijken...
-
Ik dus op 1200x800.
Maar ik vraag me af wat de CSS is van het forum, aangezien het daar in kan zitten. Je gaat naar beheerderspaneel>> Display >> Kleuren >> Cascading Style Sheet >> See your forum basic CSS
Mocht de code er niet in staan kan je dus See your forum basic CSS gebruiken.
Zoek in het scherm met CTRL+F naar Body en daarin staat als goed is ook background met daarachter een url.
Maar laat dan even het stukje van de body zien.
Dat stukje dus.
Het hoort niet zo te zijn, omdat hij bij photobucket staat dat je dan problemen hebt. Maar je weet het maar nooit. Ik heb het namelijk bij servimg opgeslagen, dus ik kan daar niet veel over zeggen.
Eventueel plaatje verkleinen en toch bij servimg hosten wil misschien helpen?
Maar ik vraag me af wat de CSS is van het forum, aangezien het daar in kan zitten. Je gaat naar beheerderspaneel>> Display >> Kleuren >> Cascading Style Sheet >> See your forum basic CSS
Mocht de code er niet in staan kan je dus See your forum basic CSS gebruiken.
Zoek in het scherm met CTRL+F naar Body en daarin staat als goed is ook background met daarachter een url.
Maar laat dan even het stukje van de body zien.
- Code:
/*Defaults*/
body {
margin: 0 auto;
background-color: #ffffff;
background-image: url('http:hier staat de url');
background-attachment: scroll;
color: #000000;
font-family: Arial,Verdana,Tahoma,sans-serif;
font-size: 12px;
line-height: 135%;
}
Dat stukje dus.
Het hoort niet zo te zijn, omdat hij bij photobucket staat dat je dan problemen hebt. Maar je weet het maar nooit. Ik heb het namelijk bij servimg opgeslagen, dus ik kan daar niet veel over zeggen.
Eventueel plaatje verkleinen en toch bij servimg hosten wil misschien helpen?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: