Achtergrond vastzetten
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Achtergrond vastzetten
Ik heb een vraagje over de achtergrond van het forum,
als je scrolt, dan scrolt deze mee,
kun je deze op de een of andere manier 'vastzetten'?
Dus dat wanneer je scrolt, enkel het gedeelte van de categorieen en forums etc verschuift, maar de achtergrond gewoon blijft zoals hij is en niet naar links, rechts, boven of onder kan verplaatsen?
Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel xD
Alvast bedankt
als je scrolt, dan scrolt deze mee,
kun je deze op de een of andere manier 'vastzetten'?
Dus dat wanneer je scrolt, enkel het gedeelte van de categorieen en forums etc verschuift, maar de achtergrond gewoon blijft zoals hij is en niet naar links, rechts, boven of onder kan verplaatsen?
Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel xD
Alvast bedankt
Laatst aangepast door doggygirly op di 6 apr 2010 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Achtergrond vastzetten
Dat kan.
Beheerderspaneel > display > pics management (> uitgebreide modus)
Onder het vakje waar je je achtergrondafbeelding moet uploaden zie je 'background fixed' staan. Als je dat aanvinkt, zal je achtergrond gefixeerd zijn, vastgezet dus.
Beheerderspaneel > display > pics management (> uitgebreide modus)
Onder het vakje waar je je achtergrondafbeelding moet uploaden zie je 'background fixed' staan. Als je dat aanvinkt, zal je achtergrond gefixeerd zijn, vastgezet dus.
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: