Forumberichten op andere server hier opladen?
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forumberichten op andere server hier opladen?
Hallo,
op dit ogenblik ben ik beheerder van een forum bij een andere provider. Ik zou dat forum graag naar hier verplaatsen, maar zonder de berichten te verliezen. Is het mogelijk om hier een nieuw forum aan te maken en de structuur/topics en berichten van mijn "oude" forum hier op te laden (ik heb op mijn forum de mogelijkheid om een back-up te maken van de gegevens)?
op dit ogenblik ben ik beheerder van een forum bij een andere provider. Ik zou dat forum graag naar hier verplaatsen, maar zonder de berichten te verliezen. Is het mogelijk om hier een nieuw forum aan te maken en de structuur/topics en berichten van mijn "oude" forum hier op te laden (ik heb op mijn forum de mogelijkheid om een back-up te maken van de gegevens)?
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Transparant opladen.
» Melding misbruik
» even minder hier
» forum storingen sinds laatste "onderhoud"
» Transparant opladen.
» Melding misbruik
» even minder hier
» forum storingen sinds laatste "onderhoud"
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: