Onderschrift sluit tags
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Onderschrift sluit tags
Hey!
Ik wilde dus een onderschrift maken met regenboog kleurtjes, dus heb ik nu die code:
En opgeslagen VOOR de updates. Nu wilde ik nog iets erbij zetten, en nu staat er als ik hem wil opslaan:
Sluit Tags in het rood in het Voorbeeld.
xxx
Ik wilde dus een onderschrift maken met regenboog kleurtjes, dus heb ik nu die code:
- Code:
[center][size=10][color=#ff0000]R[/color][color=#ff3f00]A[/color][color=#ff7f00]I[/color][color=#ffbf00]N[/color][color=#ffff00]B[/color][color=#bfff00]O[/color][color=#7fff00]W[/color][color=#3fff00]L[/color][color=#00ff00]O[/color][color=#00ff3f]V[/color][color=#00ff7f]A[/color][color=#00ffbf]A[/color][color=#00ffff]A[/color][color=#00bfff]H[/color][color=#007fff]<[/color][color=#003fff]3[/color][/size][/center]
En opgeslagen VOOR de updates. Nu wilde ik nog iets erbij zetten, en nu staat er als ik hem wil opslaan:
Sluit Tags in het rood in het Voorbeeld.
xxx
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» TinyPic: Sluit de service!
» Tags
» onderschrift
» Nieuw: Groep tags nu beschikbaar
» Meta Tags / Indexing Bots weren
» Tags
» onderschrift
» Nieuw: Groep tags nu beschikbaar
» Meta Tags / Indexing Bots weren
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: