Meta Tags / Indexing Bots weren
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Meta Tags / Indexing Bots weren
Hallo allemaal!
op het Engelse ondersteuningsforum vond ik het volgende topic:
http://help.forumotion.com/t55170-bots-who-and-what-they-are
Daar wordt vermeld dat je bots kun weren (vertellen niet je forum te indexeren) op je forum. Dat zou ik graag instellen, maar ik kan in het Admin panel -> Display -> Algemeen het gedeelte niet vinden waar ik de meta tags kan toevoegen.
Wel staat er in de beschrijving op de pagina
wellicht zie ik wat over het hoofd ergens? iemand die even in zijn/haar admin panel wil kijken ofdat het daar wel werkt?
alvast bedankt!
op het Engelse ondersteuningsforum vond ik het volgende topic:
http://help.forumotion.com/t55170-bots-who-and-what-they-are
Daar wordt vermeld dat je bots kun weren (vertellen niet je forum te indexeren) op je forum. Dat zou ik graag instellen, maar ik kan in het Admin panel -> Display -> Algemeen het gedeelte niet vinden waar ik de meta tags kan toevoegen.
Wel staat er in de beschrijving op de pagina
"Metatags zijn onzichtbare codes die door de motoren van onderzoek worden gebruikt om uw forum te indexeren en te verwijzen."
wellicht zie ik wat over het hoofd ergens? iemand die even in zijn/haar admin panel wil kijken ofdat het daar wel werkt?
alvast bedankt!
Laatst aangepast door kloaknet op za 27 okt 2012 - 18:17; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Meta Tags / Indexing Bots weren
Je moet indd naar het 'Beheerderspaneel' maar vervolgens ga je naar 'Display'
Daar moet je niet wezen ;P
Ga naar: Beheerderspaneel > Algemeen > Forum Promotie > Zoekmachines
Daar kan je (onderaan) de Meta-Tags toevoegen...Veel succes!
Daar moet je niet wezen ;P
Ga naar: Beheerderspaneel > Algemeen > Forum Promotie > Zoekmachines
Daar kan je (onderaan) de Meta-Tags toevoegen...Veel succes!
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Meta Tags / Indexing Bots weren
Dank! ik dacht al dat ik het ooit ergens had gezien, maar waar dat ookal weer was!
Soortgelijke onderwerpen
» bots weren
» Tags
» Onderschrift sluit tags
» Probleem met inserted links & tags.
» Nieuw: Groep tags nu beschikbaar
» Tags
» Onderschrift sluit tags
» Probleem met inserted links & tags.
» Nieuw: Groep tags nu beschikbaar
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: