problemen met een post sticky maken
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
problemen met een post sticky maken
Hallo,
Ik ben admin op mn forum en ik heb problemen met wat posts sticky te maken.
Als ik een topic open en dan edit doe dan selecteer ik sticky en dan ok.
Nadat ik ok heb geklikt zegt die Het subforum dat je gekozen hebt bestaat niet.
Hebben jullie hier een oplossing voor?
Ik ben admin op mn forum en ik heb problemen met wat posts sticky te maken.
Als ik een topic open en dan edit doe dan selecteer ik sticky en dan ok.
Nadat ik ok heb geklikt zegt die Het subforum dat je gekozen hebt bestaat niet.
Hebben jullie hier een oplossing voor?
Re: problemen met een post sticky maken
Umm, das raar.
Ik weet hier helaas geen andwoord op, even geduld a.u.b
Mischien weet een andere mod het andwoord.
Ik verplaatst wel je topic naar Algemene Problemen.
*Verplaatst*
Ik weet hier helaas geen andwoord op, even geduld a.u.b
Mischien weet een andere mod het andwoord.
Ik verplaatst wel je topic naar Algemene Problemen.
*Verplaatst*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: problemen met een post sticky maken
dit heeft volgens mij te maken met dat ander probleempje, dat als je een nieuw subforum aanmaakt dat ie vervolgens niet zichtbaar is.
Ik denk dat het probleem hier van afkomstig is. Echter kan ik er verder weinig aan doen.... ik ben maar een moderator die slecht is in php scripting
Ik denk dat het probleem hier van afkomstig is. Echter kan ik er verder weinig aan doen.... ik ben maar een moderator die slecht is in php scripting
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Kan een Moderator een Sticky maken
» sticky
» sticky icoon
» Medeling en sticky
» vraagje betreffend het sticky
» sticky
» sticky icoon
» Medeling en sticky
» vraagje betreffend het sticky
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: