Beheerder
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Beheerder
Hallo,
Ik heb een forum gemaakt, maar door omstandigheden stop ik hier mee. Maar ik kan mezelf niet verwijderen, en iemand anders (ook beheerder) kan mij ook niet verwijderen of wat dan ook omdat ik de oprichter van het forum ben.
Is hier een mogelijkheid toe?
Bedankt!
Ik heb een forum gemaakt, maar door omstandigheden stop ik hier mee. Maar ik kan mezelf niet verwijderen, en iemand anders (ook beheerder) kan mij ook niet verwijderen of wat dan ook omdat ik de oprichter van het forum ben.
Is hier een mogelijkheid toe?
Bedankt!
Re: Beheerder
Volgens mij kun je de eigenaar van een forum niet verwijderen, maar dit durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Als je de rangen van jezelf wel kan aanpassen zou je het acc gewoon als normaal lid kunnen instellen (en dan de naam veranderen.. zo nodig?).
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hij blijft hangen in beheerder.
En ik heb op verschillende manieren al geprobeerd, maar ik blijf een beheerder. Nou is dit niet zo'n probleem, maar het forum is gemaakt voor een spel, en ik zit nou in een andere alliance als waar het forum voor gemaakt is.
Opzich zullen ze mij daarin wel vertrouwen, maar je snapt m'n punt.
Is een ban een idee? Of kan je een beheerder niet bannen?
En ik heb op verschillende manieren al geprobeerd, maar ik blijf een beheerder. Nou is dit niet zo'n probleem, maar het forum is gemaakt voor een spel, en ik zit nou in een andere alliance als waar het forum voor gemaakt is.
Opzich zullen ze mij daarin wel vertrouwen, maar je snapt m'n punt.
Is een ban een idee? Of kan je een beheerder niet bannen?
Hay,
Het is natuurlijk mogen om het forum te verwijderen.
Beheerderspaneel > Algemeen > Forum > Forum Verwijderen
Maar als ik je bericht zo leest is dat niet de bedoeling ;P
Het is ook gewoon mogelijk om niet meer in te loggen. Voor zover ik weet kan je het account die het forum heeft aangemaakt niet verwijderen zonder het forum zelf te verwijderen.
Hopelijk heb je er iets aan ;D
Het is natuurlijk mogen om het forum te verwijderen.
Beheerderspaneel > Algemeen > Forum > Forum Verwijderen
Maar als ik je bericht zo leest is dat niet de bedoeling ;P
Het is ook gewoon mogelijk om niet meer in te loggen. Voor zover ik weet kan je het account die het forum heeft aangemaakt niet verwijderen zonder het forum zelf te verwijderen.
Hopelijk heb je er iets aan ;D
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja zoiets dacht ik al.. Maar dan houdt het op. Dan ga ik het even doorgeven aan de rest.
De oprichter van het forum kan niet worden verwijderd.
De beste optie is om het account door te geven naar de volgende hoofdbeheerder. Eventueel kun je ook het emailadres veranderen naar het adres van de nieuwe hoofdbeheerder.
Dit alles kan bij Gebruikers en Groepen. Zoek het betreffende account op, verander het wachtwoord en eventueel emailadres, en geef het account door aan de nieuwe beheerder.
De beste optie is om het account door te geven naar de volgende hoofdbeheerder. Eventueel kun je ook het emailadres veranderen naar het adres van de nieuwe hoofdbeheerder.
Dit alles kan bij Gebruikers en Groepen. Zoek het betreffende account op, verander het wachtwoord en eventueel emailadres, en geef het account door aan de nieuwe beheerder.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe beheerder verwijderen
» kleur beheerder
» kan niet inloggen als beheerder
» Nieuw lid die ineens beheerder is
» beheerder kan het aantal credits niet zien??
» kleur beheerder
» kan niet inloggen als beheerder
» Nieuw lid die ineens beheerder is
» beheerder kan het aantal credits niet zien??
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: