Een paar probleempjes.
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Een paar probleempjes.
Ik zelf ondervind nu ook weer iets en dat is dat ik eerst wel banners op het forum zag in onze onderschriften maar nu weer niet opkomen. En ze staan gewoon nog vermeld in ons profiel en ook staat er een vinkje bij onderschrift plaatsen in het bericht. Dus zou niet weten waar het nu eigenlijk aan ligt.
Ook hebben we vaker last als we willen posten dat de hele tekst weg is en je dus weer opnieuw moet gaan typen.
Ook geeft mijn forum vaak aan dat de index geladen is maar er een fout in het script zit. Nu geeft die dat toevallig dan weer niet aan maar dacht meld het even. Heb ook al een keer de template opnieuw geinstalleerd maar dat maakt geen verschil.
Ook hebben we vaker last als we willen posten dat de hele tekst weg is en je dus weer opnieuw moet gaan typen.
Ook geeft mijn forum vaak aan dat de index geladen is maar er een fout in het script zit. Nu geeft die dat toevallig dan weer niet aan maar dacht meld het even. Heb ook al een keer de template opnieuw geinstalleerd maar dat maakt geen verschil.
Kim Beckers- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 42
Registratie : 28-05-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Een paar probleempjes.
Dit probleem hebben wij dus ook
Ik zie ook dat de randen rondom het forum veel dikker zijn
Letters staan soms groter
VInd het de laatste tijd erg storend allemaal
Ik zie ook dat de randen rondom het forum veel dikker zijn
Letters staan soms groter
VInd het de laatste tijd erg storend allemaal
Re: Een paar probleempjes.
Ik ben blij dat ik niet de enigste ben!
Vandaag blijkt de chat als hoofdkleur zwart te zijn ipv mijn ingestelde kleur en ook het lettertype is weer anders...
Ook het kadertje van snel reageren is vandaag plots voor meer dan de helft dunner,ik dacht al dat er misschien een medewerker aan het forum bezig was,zie topic over de icoontjes!
En inderdaad alle onderschriften zijn met de zonn verdwenen!!!
Groetekes Jole
Vandaag blijkt de chat als hoofdkleur zwart te zijn ipv mijn ingestelde kleur en ook het lettertype is weer anders...
Ook het kadertje van snel reageren is vandaag plots voor meer dan de helft dunner,ik dacht al dat er misschien een medewerker aan het forum bezig was,zie topic over de icoontjes!
En inderdaad alle onderschriften zijn met de zonn verdwenen!!!
Groetekes Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» paar vragen
» Een paar vragen
» Een paar vraagjes
» Een paar problemen
» mogelijkheden een paar vragen
» Een paar vragen
» Een paar vraagjes
» Een paar problemen
» mogelijkheden een paar vragen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: