portal aanmaken
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
portal aanmaken
Hallo,
Ik wou een portal instellen en heb al zitten zoeken op het forum hier maar snap maar niet hoe ik een blok aanmaak met tekst.
Kan iemand me wijzer maken?
Thanks alvast!!!
Ik wou een portal instellen en heb al zitten zoeken op het forum hier maar snap maar niet hoe ik een blok aanmaak met tekst.
Kan iemand me wijzer maken?
Thanks alvast!!!
kimmeke- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 42
Registratie : 21-07-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: portal aanmaken
hoihoi kimmeke,
bij dit topic, https://ondersteun.actieforum.com/veelgestelde-vragen-f3/portal-instellen-t1598.htm (bij veelgesltede vragen ) kun je alles over het protal vinden.
Hopleijk kom je er zo uit.
Groetjes susie
bij dit topic, https://ondersteun.actieforum.com/veelgestelde-vragen-f3/portal-instellen-t1598.htm (bij veelgesltede vragen ) kun je alles over het protal vinden.
Hopleijk kom je er zo uit.
Groetjes susie
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Portal als Homepage ? Portal Centreren ?
» Forum aanmaken
» Gebruikers aanmaken
» Poll aanmaken
» Ik kan geen forum aanmaken
» Forum aanmaken
» Gebruikers aanmaken
» Poll aanmaken
» Ik kan geen forum aanmaken
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: