Portal als Homepage ? Portal Centreren ?
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Portal als Homepage ? Portal Centreren ?
Hallo
Ik wil graag de portal als homepage.
Dus als je op mijn site komt dat de portal verschijnt.
Vraag: Hoe kan ik instellen of ik de ''Index'' of ''Portal'' als homepage wil ?
(Ik wil ook weten hoe ik mijn Portal aan kan zetten en dan het Index als homepage krijg.)
Vraag 2: Kan je je Portal Centreren ? Zodat het Portal altijd in het midden staat ?
THNX!
Ik wil graag de portal als homepage.
Dus als je op mijn site komt dat de portal verschijnt.
Vraag: Hoe kan ik instellen of ik de ''Index'' of ''Portal'' als homepage wil ?
(Ik wil ook weten hoe ik mijn Portal aan kan zetten en dan het Index als homepage krijg.)
Vraag 2: Kan je je Portal Centreren ? Zodat het Portal altijd in het midden staat ?
THNX!
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 21:56; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Vraagje erbij)
Re: Portal als Homepage ? Portal Centreren ?
vraag1:
Meestal is het zo dat als je je portal aanzet, dat deze als de index pagina wordt gepakt. Dus als je naar je forum gaat en een url zoals deze : zerotech.forummotion.com/ dan krijg je altijd eerst de portal te zien.
Je kunt hier verder niks aan instellen welke precies als de index pagina gaat werken.
PS: als je een url intypt als in : zerotech.forummotion.com/index.php ,
dan krijg je wel gewoon je forum index te zien.
----------------------------------------------------------------------------
Vraag 2:
Je portal staat normaal altijd gecentreerd. Als dat niet zo is, moet je even in admin panel kijken bij Widgets (of modules) > portal configuratie > vervolgens de portal pagina selecteren die je wil aanpassen. In het volgende scherm kun je instellen, hoe breed de drie kolommen op de portal worden.
Meestal is het zo dat als je je portal aanzet, dat deze als de index pagina wordt gepakt. Dus als je naar je forum gaat en een url zoals deze : zerotech.forummotion.com/ dan krijg je altijd eerst de portal te zien.
Je kunt hier verder niks aan instellen welke precies als de index pagina gaat werken.
PS: als je een url intypt als in : zerotech.forummotion.com/index.php ,
dan krijg je wel gewoon je forum index te zien.
----------------------------------------------------------------------------
Vraag 2:
Je portal staat normaal altijd gecentreerd. Als dat niet zo is, moet je even in admin panel kijken bij Widgets (of modules) > portal configuratie > vervolgens de portal pagina selecteren die je wil aanpassen. In het volgende scherm kun je instellen, hoe breed de drie kolommen op de portal worden.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Portal als Homepage ? Portal Centreren ?
Topic gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: