Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
+11
het postpaleis
Forum2
Frostbite
Moreeke28
Aggie
Mariakat
ronald
wickedgirly
susie
Jole
coby
15 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 4 van 4• Deel
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Bericht voor alle gedupeerden van frostbite
Ik heb doorgekregen dat er momenteel gewerkt wordt aan de updates.
Sinds dit een behoorlijke waslijst aan functies schijnt te zijn, kan dit dus een bepaalde tijd duren om alle updates succesvol te implementeren.
De nieuwe scripts worden stuk voor stuk geplaatst, wat betekend dat er in de tussentijd verschillende problemen kunnen opduiken vanwege incomplete stukken code. De problemen die hieruit voortvloeien zijn onvermijdelijk, maar waarschijnlijk ook tijdelijk.
Het is mij momenteel nog niet bekend wanneer de updates succesvol geimplementeerd zullen zijn. Ik raad iedereen aan eventuele nieuwe opties nog niet uit te proberen, en niet teveel instellingen te gaan wijzigen tijdens dit proces. Dit zou namelijk alleen maar meer problemen voor je kunnen opleveren.
Onze excuus voor het ongemak. Zodra de updates allemaal succesvol zijn geinstalleerd zal ik of iemand anders van het team hier bericht van geven.
SUSIE hier:Ik heb even de titel geedit..
Ik heb het vermoeden dan ze nu al bezig zijn met de updates!!!
Bericht voor alle gedupeerden van frostbite
Ik heb doorgekregen dat er momenteel gewerkt wordt aan de updates.
Sinds dit een behoorlijke waslijst aan functies schijnt te zijn, kan dit dus een bepaalde tijd duren om alle updates succesvol te implementeren.
De nieuwe scripts worden stuk voor stuk geplaatst, wat betekend dat er in de tussentijd verschillende problemen kunnen opduiken vanwege incomplete stukken code. De problemen die hieruit voortvloeien zijn onvermijdelijk, maar waarschijnlijk ook tijdelijk.
Het is mij momenteel nog niet bekend wanneer de updates succesvol geimplementeerd zullen zijn. Ik raad iedereen aan eventuele nieuwe opties nog niet uit te proberen, en niet teveel instellingen te gaan wijzigen tijdens dit proces. Dit zou namelijk alleen maar meer problemen voor je kunnen opleveren.
Onze excuus voor het ongemak. Zodra de updates allemaal succesvol zijn geinstalleerd zal ik of iemand anders van het team hier bericht van geven.
SUSIE hier:Ik heb even de titel geedit..
Ik heb het vermoeden dan ze nu al bezig zijn met de updates!!!
Re: Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
Gisteren had ik nog geen problemen, maar nu wel.
Met de profielmessages heb ik nu in ene dat de tekst over de avatar gaat. Dit was gisteren en paar dagen terug nog niet. Ik gebruik Firefox 3.0.7 en leden van mij die ook Firefox gebruiken hebben dit ook.
Met de profielmessages heb ik nu in ene dat de tekst over de avatar gaat. Dit was gisteren en paar dagen terug nog niet. Ik gebruik Firefox 3.0.7 en leden van mij die ook Firefox gebruiken hebben dit ook.
De vlaggen heb ik in orde gekregen. Door naar ieder zijn profiel te kijken en dan op verzenden klikken dan kwamen ze terug.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb nog een probleem en deze was hier ook al naar voren gekomen. Na de icons verandert hebben van de sterrenbeelden krijg ik nu een varken bij chinese dierenriem, terwijl dat rat moet zijn.
Ook merk ik op als je een profielveld hebt aangemaakt met eventueel plaatjes erin en je wilt een plaatje toevoegen dat dit niet kan. Ik weet niet of dat hoort of dat ze het vergeten zijn bij de update.
Ik moet dan helemaal opnieuw alles aanmaken en invoeren wil je dat ene plaatje erbij krijgen.
Ook merk ik op als je een profielveld hebt aangemaakt met eventueel plaatjes erin en je wilt een plaatje toevoegen dat dit niet kan. Ik weet niet of dat hoort of dat ze het vergeten zijn bij de update.
Ik moet dan helemaal opnieuw alles aanmaken en invoeren wil je dat ene plaatje erbij krijgen.
Verlopig lukt het nog altijd niet om nieuwe mensen te laten registreren op mijn forum...
Volgens mij zijn ondertussen de problemen rond de update verholpen.
Ik zal er een slotje op doen.
Ik zal er een slotje op doen.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Forum doet vreemd
» Informatie menu op profiel doet raar.
» Links mogen pas geplaatst worden na een week
» er kunnen geen foto's meer geplaatst worden in de galerij
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
» Informatie menu op profiel doet raar.
» Links mogen pas geplaatst worden na een week
» er kunnen geen foto's meer geplaatst worden in de galerij
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: