3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Ik vind Invision echt een mooi en handig forum.
Alleen.....
Hoe kan ik de ruimte voor het profiel per berichtje verkleinen en ook de proef avatar van dit thema verkleinen of verwijderen.
Veel van mijn mensen hebben en/of willen geen avator.
Bovendien staan avatars van 100 x 100 pixels zo zielig.
Alleen.....
Hoe kan ik de ruimte voor het profiel per berichtje verkleinen en ook de proef avatar van dit thema verkleinen of verwijderen.
Veel van mijn mensen hebben en/of willen geen avator.
Bovendien staan avatars van 100 x 100 pixels zo zielig.
Re: Avatar ruimte in Invision
De avatar van invision zelf is inderdaad erg groot, maar omdat ik nog geen mooi alternatief heb gevonden houd ik het zo.
Uiteraard kan je het verwijderen, maar ik zal je eerst helpen met het wijzigen van grote.
>> Beheerderspaneel
>> Display
>> Avatars >> Avatargalerij >> Personal Avatars
Daar kan je een eigen galerij aanmaken en ook de grote instellen wat ze maximaal mogen zijn.
Bij avatar managment zou je eventueel zelf een default avatar in kunnen stellen. Ik dacht je te kunnen helpen met het verwijderen er van, maar ik zelfs het plaatje van de default die standaard ingesteld is niet kunnen vinden om te verwijderen.
Uiteraard kan je het verwijderen, maar ik zal je eerst helpen met het wijzigen van grote.
>> Beheerderspaneel
>> Display
>> Avatars >> Avatargalerij >> Personal Avatars
Daar kan je een eigen galerij aanmaken en ook de grote instellen wat ze maximaal mogen zijn.
Bij avatar managment zou je eventueel zelf een default avatar in kunnen stellen. Ik dacht je te kunnen helpen met het verwijderen er van, maar ik zelfs het plaatje van de default die standaard ingesteld is niet kunnen vinden om te verwijderen.
Zover was ik al
Dan kan ik dus helemaal niets met al die avatars die al voorgeprogrammeerd zitten.
Maar dat was niet het grootste probleem.
Hoe kan ik deze hele ruimte verkleinen?
Of kan dat niet?
Het neemt eenderde van de totale ruimte in beslag, die voor de berichten is bestemd.
Dan kan ik dus helemaal niets met al die avatars die al voorgeprogrammeerd zitten.
Hoe doe ik dat?Bij avatar managment zou je eventueel zelf een default avatar in kunnen stellen
Maar dat was niet het grootste probleem.
Hoe kan ik deze hele ruimte verkleinen?
Of kan dat niet?
Het neemt eenderde van de totale ruimte in beslag, die voor de berichten is bestemd.
Dat snap ik even niet, 1/3 van totale ruimte in beslag? Welke ruimte?
En als je bij avatar managment kijkt dan zie je dus dat je daar een avatar van je pc kan uploaden. En die word dan als default avatar ingesteld.
En als je bij avatar managment kijkt dan zie je dus dat je daar een avatar van je pc kan uploaden. En die word dan als default avatar ingesteld.
even een kleine toevoeging, die default avaters werken alleen als een neiwu lid zich aanmeld.
Dus de leden die nu zo'n standaard pop als avater hebben zal zo blijven.
Dit is helaas niet te veranderen.
Invision is mooi, maar het minpuntje is de ruimte bij het profiel en wat andere kleine dingen
Dus de leden die nu zo'n standaard pop als avater hebben zal zo blijven.
Dit is helaas niet te veranderen.
Invision is mooi, maar het minpuntje is de ruimte bij het profiel en wat andere kleine dingen
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Aggie schreef:Dat snap ik even niet, 1/3 van totale ruimte in beslag? Welke ruimte?
Ik geloof dat dit niet mag, maar even om te laten zien
http://filosofie-kaffee.actieforum.com/forum-f1/behoefte-t7.htm
Edit: Geen invision meer nu
Laatst aangepast door Mariakat op ma 6 apr 2009 - 13:38; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Ik kwam er niet uit, daarom heb ik nu een andere skin)
Ah dank je voor de opheldering.
Maar dat had ik eerst met mijn forum ook dat als iemand geen avatar had dat je dan ook gewoon niets zag. En in ene was er dus zo'n plaatje, ja ik vind het niet erg, maar kan me voorstellen dat sommige dat niets vinden.
Ik denk dat je er verder niet veel aan kan doen.
Maar dat had ik eerst met mijn forum ook dat als iemand geen avatar had dat je dan ook gewoon niets zag. En in ene was er dus zo'n plaatje, ja ik vind het niet erg, maar kan me voorstellen dat sommige dat niets vinden.
Ik denk dat je er verder niet veel aan kan doen.
Oke.
Maar nu weet ik nog niet hoe ik deze profiel ruimte kan verkleinen.
Maar nu weet ik nog niet hoe ik deze profiel ruimte kan verkleinen.
Aggie schreef:Ik denk dat je er verder niet veel aan kan doen.
Wat ik dus al zei , ik denk dus dat je er niet veel aan kan doen. Je hebt ten eerste een standaard avatar die er staat en daarbij als je een andere avatar zal gebruiken wordt het wel kleiner.
Verder kan je de ruimte gewoon niet verkleinen.
Ik zie het verschil tussen de standaard invision avatar, wel of geen onderschrift gebruiken.
In dit topic van mijn forum zie je het goed: Voorbeeld verschillen
De lengte van de profiel/avatar ruimte is niet wat ik bedoel.
Ik bedoel de breedte.
De skin die ik had gekozen had een breedte van 7.5 cm. op mijn computer, terwijl die bij jou 6.5 cm lijkt te zijn.
Ik heb er ook gezien van 6 cm breedte.
Daarom leek het mij logisch te denken, dat die instelbaar is.
Ik bedoel de breedte.
De skin die ik had gekozen had een breedte van 7.5 cm. op mijn computer, terwijl die bij jou 6.5 cm lijkt te zijn.
Ik heb er ook gezien van 6 cm breedte.
Daarom leek het mij logisch te denken, dat die instelbaar is.
Soortgelijke onderwerpen
» Ruimte tussen twee posts vergroten
» Forumblok teveel ruimte?
» Groote letters in Invision
» In berichten lange lege ruimte.
» Inlogruimte en Quick Reply ruimte
» Forumblok teveel ruimte?
» Groote letters in Invision
» In berichten lange lege ruimte.
» Inlogruimte en Quick Reply ruimte
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: