In berichten lange lege ruimte.
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
In berichten lange lege ruimte.
Hallo!
Ik ben een forum aan het maken, maar ik heb een klein probleem: Als ik namelijk een post of berichtje wil plaatsen dat erg kort is, komt er een hele grote ruimte waar niks staat, als je een onderschrift hebt. Dan zet hij namelijk de streep waar je onderschrift begint, na de algemene informatie en de karakter kaart.
Weet iemand hoe je dat kunt oplossen, zodat het zoals dit wordt:
Ik hoop dat er iemand kan helpen! <3
Ik ben een forum aan het maken, maar ik heb een klein probleem: Als ik namelijk een post of berichtje wil plaatsen dat erg kort is, komt er een hele grote ruimte waar niks staat, als je een onderschrift hebt. Dan zet hij namelijk de streep waar je onderschrift begint, na de algemene informatie en de karakter kaart.
- Spoiler:
Weet iemand hoe je dat kunt oplossen, zodat het zoals dit wordt:
- Spoiler:
Ik hoop dat er iemand kan helpen! <3
RennyAzzie- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 15-08-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: In berichten lange lege ruimte.
Daarvoor moet je templates veranderen. Welke forumversie hebben jullie?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Sorry voor het late bericht.
Ga naar: Display>>>Templates>>>viewtopic_body.
Zoek de volgende code, en kopieër deze (en verwijder deze van de oude plek)
Plak deze code na de volgende code:
Klik op "Verzenden'' en vervolgens op het groene plusje om het te activeren.
Ik hoop dat het ook bij jullie werkt.
Suc6
Ga naar: Display>>>Templates>>>viewtopic_body.
Zoek de volgende code, en kopieër deze (en verwijder deze van de oude plek)
- Code:
<!-- BEGIN switch_signature -->
<div class="sig-content">
{postrow.displayed.SIGNATURE_NEW}
</div>
<!-- END switch_signature -->
Plak deze code na de volgende code:
- Code:
<div style="float:right;"> </div>{postrow.displayed.MESSAGE} </div>
Klik op "Verzenden'' en vervolgens op het groene plusje om het te activeren.
Ik hoop dat het ook bij jullie werkt.
Suc6
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Als dit niet werkt zou er ook nog altijd een fout in de CSS kunnen staan waardoor de post (zonder signature) een minimale grote krijgt. Waardoor jij zoon grote "whitespaces" kunt krijgen.
Als de voorgaande oplossing niet werkt, moet je even je link van je forum posten dan zal ik kijken of dit het geval is. En je de oplossing geven.
Als de voorgaande oplossing niet werkt, moet je even je link van je forum posten dan zal ik kijken of dit het geval is. En je de oplossing geven.
Soortgelijke onderwerpen
» Lege berichten
» Lege plekken, Tinypic & Slider
» Lange laadtijden
» Lange laadtijd van het forum (opgelost)
» Lege plekken, Tinypic & Slider
» Lange laadtijden
» Lange laadtijd van het forum (opgelost)
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: