Inlogruimte en Quick Reply ruimte
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Inlogruimte en Quick Reply ruimte
Op mijn forum als mensen zich willen inloggen klopt dit niet helemaal.
De ruimte voor in te loggen staat teveel naar rechts waardoor je een deel mist ervan.
Ook is het sinds een kort dat er een dikgedrukte rand omheen zit.
Ook zo bij de Quick Reply.
Die was normaal mooi groot en dan rond de 10cm ongeveer.
Dat is een cm geworden om nog maar te kunnen typen en nu ook met een dikke rand eromheen.
Weet iemand wat dit kan zijn en hoe te veranderen?
De ruimte voor in te loggen staat teveel naar rechts waardoor je een deel mist ervan.
Ook is het sinds een kort dat er een dikgedrukte rand omheen zit.
Ook zo bij de Quick Reply.
Die was normaal mooi groot en dan rond de 10cm ongeveer.
Dat is een cm geworden om nog maar te kunnen typen en nu ook met een dikke rand eromheen.
Weet iemand wat dit kan zijn en hoe te veranderen?
Alyssa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Inlogruimte en Quick Reply ruimte
Inderdaad,ik heb dat probleem ook,normaal gezien moet die rand erom heen bij mij een bepaalde ingestelde kleur hebben,nu is het onderste gedeelte die ingestelde kleur en de bovernkant zwart,niet echt mooi!!!
Is sinds de laatste Update van eergisteren...
Schoonheidsfoutjes?
Dat dat Quickreply kadertje zo smal is ook onduidelijk vind ik,vooral bij een langer antwoord...
Is sinds de laatste Update van eergisteren...
Schoonheidsfoutjes?
Dat dat Quickreply kadertje zo smal is ook onduidelijk vind ik,vooral bij een langer antwoord...
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik vind het ieder geval vreselijk irritant en vind het er niet mooi uit zien.
Ik hoop dat het zichzelf oplost want zelf oplossen lukt dus niet.
Beheerder? Technisch beheer? Wat weten jullie hiervan?
Ik hoop dat het zichzelf oplost want zelf oplossen lukt dus niet.
Beheerder? Technisch beheer? Wat weten jullie hiervan?
Alyssa- Actief Forumlid
-
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Vraagt toch om technische dienst!
Heb vandaag heel mijn forum veranderd in andere kleur,maar het probleem blijft...
Heb vandaag heel mijn forum veranderd in andere kleur,maar het probleem blijft...
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Technische dienst.....mmtja.
Ik ga eens een voorstel indienen om eens een fatsoenlijke technische dienst aan te nemen sinds we altijd op de mensjes uit frankrijk kunnen wachten om alles te repareren.
Ik ga eens een voorstel indienen om eens een fatsoenlijke technische dienst aan te nemen sinds we altijd op de mensjes uit frankrijk kunnen wachten om alles te repareren.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jole- Actief Forumlid
-
En ik zie ook hier het probleem dat de berichten het niet doen.
Ik wilde het net typen en zie dus dat het hier ook is.
Bij mij zijn alle berichten die gisteren getypt zijn weg.
Ze zijn niet meer te zien. Wel zie je het scherm waarin het geplaatst moet
zijn maar het bericht wat erin hoort te staan is nergens te vinden.
Wat is er aan de hand met de forums?
De laatste week zijn er steeds na elkaar problemen die komen.
Ik wilde het net typen en zie dus dat het hier ook is.
Bij mij zijn alle berichten die gisteren getypt zijn weg.
Ze zijn niet meer te zien. Wel zie je het scherm waarin het geplaatst moet
zijn maar het bericht wat erin hoort te staan is nergens te vinden.
Wat is er aan de hand met de forums?
De laatste week zijn er steeds na elkaar problemen die komen.
Alyssa- Actief Forumlid
-
murph12 schreef:Technische dienst.....mmtja.
Is er al nieuws hieromtrent?
Jole- Actief Forumlid
-
Ondertussen is bij mij de ruimte van Quick Reply terug groter geworden,enkel het kleurverschil is nog bestaande...
Jole- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» quick reply box lelijk
» Geen ruimte meer over 20 mb is verbruikt
» Quick Login verschijnt niet
» inlog ruimte
» Geen ruimte meer over 20 mb is verbruikt
» Quick Login verschijnt niet
» inlog ruimte
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: