Delete forum functie
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Delete forum functie
Zoals gebleken is ie nog steeds kapoet, lijkt me handig als er mensen aan gaan werken :S
Anyway, daarbij komt dus nog een request om een ander oud forum van mij te deleten, en wel deze:
-Gecensureerd-
Is al ronduit langer dan een jaar niet meer gebruikt, en volgens de mails zou ie eigelijk verwijderd moeten zijn, gezien de lange tijd zonder activiteit. Echter staat ie er wel nog. Kan ie gedelete worden?
Anyway, daarbij komt dus nog een request om een ander oud forum van mij te deleten, en wel deze:
-Gecensureerd-
Is al ronduit langer dan een jaar niet meer gebruikt, en volgens de mails zou ie eigelijk verwijderd moeten zijn, gezien de lange tijd zonder activiteit. Echter staat ie er wel nog. Kan ie gedelete worden?
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Delete forum functie
Hoi Frostbite!
Was het andere ook al verwijdert?
Ik zal morgen even deze doorsturen, ik ben momenteel bezig om zelf de rechten te krijgen om dit soort zaken te kunnen doen, ik kan niet beloven of ik dit krijg dat is altijd nog aan de persoon of personen die hier over gaan.
Edit, die klacht van dat deze functie een fout heeft is al doorgestuurd dus het zal niet veel verschil maken als ik dit weer doe!
Was het andere ook al verwijdert?
Ik zal morgen even deze doorsturen, ik ben momenteel bezig om zelf de rechten te krijgen om dit soort zaken te kunnen doen, ik kan niet beloven of ik dit krijg dat is altijd nog aan de persoon of personen die hier over gaan.
Edit, die klacht van dat deze functie een fout heeft is al doorgestuurd dus het zal niet veel verschil maken als ik dit weer doe!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
het andere forum was al snel verwijderd, nog bedankt daarvoor
Ik hoop in elk geval dat die delete forum functie weer gemaakt wordt...
Ik hoop in elk geval dat die delete forum functie weer gemaakt wordt...
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Raar heb gister een forum van mij verwijdert hij is nu wel weg maar verandert jouw forum dan naar een onbekend forum? Met 1 a 2 leden?
Maar goed, *gaat doorsturen*
Maar goed, *gaat doorsturen*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
was een ander forum met dezelfde naam, ga ze nog aan de tand voelen over copyrights ...
-
Ik zag het gister al, als het goed is is je forum nu weg alleen wat vervormd Frostbite!
Joost- Beheerder
-
hij is weg, maar er zitten meerdere gasten met dezelfde forumnaam op de server, vandaar dat je steeds ineens een ander forum voor je neus krijgt. Mijn 2 fora zijn in elk geval verwijderd.
-
Raar.. Tijd geleden was dit nooit en sinds kort wel.
Maar goed ze zijn weg dat is prima.
Gesloten
:slotje44444444
Maar goed ze zijn weg dat is prima.
Gesloten
:slotje44444444
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Edit, Delete, Quote etc. geen plaatjes, maar gewoon tekst?
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Forum,
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Forum,
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: