Donatie op forum!!!
+3
Monners
Frostbite
Jole
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Donatie op forum!!!
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Ik maak er gelijk een nieuw topic van!
Ik heb dus een oproep naar de leden geplaatst met een poll omtrent die verschrikkelijke banners!
Maar mijn vraag is dus,waarom kunnen we niet meer doneren via SMS was goedkoper en eenvoudiger!
Ik vind,zij willen reclame,dan mogen ze ons ook de hand rijken met de donatie en deze een beetje binnen de perken te houden!
Via telefoon is het dubbel zo duur!
Kan hier een aanvraag voor ingediend worden!
Groeten!
Jole
Ik maak er gelijk een nieuw topic van!
Ik heb dus een oproep naar de leden geplaatst met een poll omtrent die verschrikkelijke banners!
Maar mijn vraag is dus,waarom kunnen we niet meer doneren via SMS was goedkoper en eenvoudiger!
Ik vind,zij willen reclame,dan mogen ze ons ook de hand rijken met de donatie en deze een beetje binnen de perken te houden!
Via telefoon is het dubbel zo duur!
Kan hier een aanvraag voor ingediend worden!
Groeten!
Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Donatie op forum!!!
Nou toevallig net credits gekocht, omdat ik de fotogalerij wilde vergroten. Tja, toch even niet verder gelezen, omdat ik vermoedde dat zoiets voor 1 jaar was. Blijk ik het gekocht te hebben voor 1 maand, stom stom stom... want voor 1 jaar is het 1200 credits (1,30x 12 = 15,60) op zich niet veel, maar ja als je het moet blijven doen wel.
Nu heb ik dus 110 MB voor 1 maand, dus ik kan nu wel gaan zeggen tegen de leden, hey jullie kunnen nu meer foto's plaatsen (en ik zorg er al voor dat 1 foto maar op 1% komt, zodat het ruimte scheelt), maar na een maand zit je weer met de problemen.
Vooraf van het telefoontje kreeg je te horen dat het 1,30 per gesprek kostte en ik belde met de gewone telefoon, dus ik hoop dat het ook gewoon 1,30 blijft. Met mobiel kost het 9 van de 10 keer meer, dus zodoende dat ik ook niet mobiel belde.
Toch rest mij een vraag want je kan kiezen tussen storage en time.
Bij storage is het 500 mb voor 500 credits, maar hoe lang gaan die dan mee? 1 maand? Zo ja, dan is het 500 + 1200 = 1700 credits.
En als ik dan dit topic lees 'Credit aantal in negatief' heb ik zoiets van ow jeej, gaat het nog wel goedkomen met het opsparen?
Ik heb nu gelukkig de 100 credits meteen uitgegeven, waardoor ik 110mb nu heb voor 1 maand :S.
[Edit 10 februari]
Nog extra nieuws: Je hoeft met paypal niet een creditcard te gebruiken! Ik ben erachter doordat iemand een donatie had gedaan dat je helemaal geen creditcard nodig hebt. Een paypal account is al genoeg.
Nu heb ik dus 110 MB voor 1 maand, dus ik kan nu wel gaan zeggen tegen de leden, hey jullie kunnen nu meer foto's plaatsen (en ik zorg er al voor dat 1 foto maar op 1% komt, zodat het ruimte scheelt), maar na een maand zit je weer met de problemen.
Vooraf van het telefoontje kreeg je te horen dat het 1,30 per gesprek kostte en ik belde met de gewone telefoon, dus ik hoop dat het ook gewoon 1,30 blijft. Met mobiel kost het 9 van de 10 keer meer, dus zodoende dat ik ook niet mobiel belde.
Toch rest mij een vraag want je kan kiezen tussen storage en time.
Bij storage is het 500 mb voor 500 credits, maar hoe lang gaan die dan mee? 1 maand? Zo ja, dan is het 500 + 1200 = 1700 credits.
En als ik dan dit topic lees 'Credit aantal in negatief' heb ik zoiets van ow jeej, gaat het nog wel goedkomen met het opsparen?
Ik heb nu gelukkig de 100 credits meteen uitgegeven, waardoor ik 110mb nu heb voor 1 maand :S.
[Edit 10 februari]
Nog extra nieuws: Je hoeft met paypal niet een creditcard te gebruiken! Ik ben erachter doordat iemand een donatie had gedaan dat je helemaal geen creditcard nodig hebt. Een paypal account is al genoeg.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Donatie knop / button
» Donatie: Paypal beperking
» Donatie komt niet binnen!
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Donatie: Paypal beperking
» Donatie komt niet binnen!
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: