Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donatie op forum!!!

+3
Monners
Frostbite
Jole
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Opgeloste Topic Donatie op forum!!!

Bericht van Jole za 27 dec 2008 - 17:36

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Ik maak er gelijk een nieuw topic van!
Ik heb dus een oproep naar de leden geplaatst met een poll omtrent die verschrikkelijke banners!
Maar mijn vraag is dus,waarom kunnen we niet meer doneren via SMS was goedkoper en eenvoudiger!
Ik vind,zij willen reclame,dan mogen ze ons ook de hand rijken met de donatie en deze een beetje binnen de perken te houden!
Via telefoon is het dubbel zo duur!
Kan hier een aanvraag voor ingediend worden!
Groeten!
Jole

Terug naar boven Terug naar beneden

Jole

Jole
Actief Forumlid

Vrouw
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08

200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Feestdagen 2023

http://www.fertilitydotalk.be

Jole is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Donatie op forum!!!

Bericht van Aggie zo 8 feb 2009 - 15:39

Nou toevallig net credits gekocht, omdat ik de fotogalerij wilde vergroten. Tja, toch even niet verder gelezen, omdat ik vermoedde dat zoiets voor 1 jaar was. Blijk ik het gekocht te hebben voor 1 maand, stom stom stom... want voor 1 jaar is het 1200 credits (1,30x 12 = 15,60) op zich niet veel, maar ja als je het moet blijven doen wel.

Nu heb ik dus 110 MB voor 1 maand, dus ik kan nu wel gaan zeggen tegen de leden, hey jullie kunnen nu meer foto's plaatsen (en ik zorg er al voor dat 1 foto maar op 1% komt, zodat het ruimte scheelt), maar na een maand zit je weer met de problemen.

Vooraf van het telefoontje kreeg je te horen dat het 1,30 per gesprek kostte en ik belde met de gewone telefoon, dus ik hoop dat het ook gewoon 1,30 blijft. Met mobiel kost het 9 van de 10 keer meer, dus zodoende dat ik ook niet mobiel belde.

Toch rest mij een vraag want je kan kiezen tussen storage en time.

Bij storage is het 500 mb voor 500 credits, maar hoe lang gaan die dan mee? 1 maand? Zo ja, dan is het 500 + 1200 = 1700 credits.

En als ik dan dit topic lees 'Credit aantal in negatief' heb ik zoiets van ow jeej, gaat het nog wel goedkomen met het opsparen?

Ik heb nu gelukkig de 100 credits meteen uitgegeven, waardoor ik 110mb nu heb voor 1 maand :S.

[Edit 10 februari]
Nog extra nieuws: Je hoeft met paypal niet een creditcard te gebruiken! Ik ben erachter doordat iemand een donatie had gedaan dat je helemaal geen creditcard nodig hebt. Een paypal account is al genoeg.

Terug naar boven Terug naar beneden

Aggie

Aggie
Mega Actief Forumlid

Vrouw
Registratie : 14-06-07

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
500 berichten of meer gepost
Je hebt 500 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Feestdagen 2023

http://www.aquariumwereld.com

Aggie is bedankt door de starter van dit topic.

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: