Donatie knop / button
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Donatie knop / button
Technische details
Forumversie : PunBBFunctie op het forum : Oprichter
Betreffende webbrowser(s) : Andere
Getroffen personen door het probleem : Enkel ik
Beschrijving van het probleem
Is het mogelijk dat er een Donatie knop alias button in het menu kan komen staan zodat men vrijwillig een donatie kan doen aan het forum zodat wij credits krijgen om het forum o.a. reclame vrij te krijgen?Ik dacht dit eens gezien te hebben bij een PHP forum toen ik net begon maar bij de overstap naar Punbb zag ik het niet.
Laatst aangepast door peepplaza op ma 12 okt 2015 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
peepplaza- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 52
Registratie : 12-03-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Donatie knop / button
Ik had ergens gelezen dat de donation-tool verwijderd was door forumotion omdat er te veel bugs/glitches waren. Je kan er wel zelf nog eentje toevoegen van paypal of dergelijke. Er staan hierover een tal van tutorials online op het internet, google maar eens.
Als je niet verder geraakt wil ik wel iets voor je uitschrijven specifiek om het op forumotion/actieforum in te stellen.
Als je niet verder geraakt wil ik wel iets voor je uitschrijven specifiek om het op forumotion/actieforum in te stellen.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oke bedankt Spetter10,
Ik ga me daar van de week even in verdiepen als ik er aan toe kom, ik hou jou optie nog even vast.
Gr, Danny
Ik ga me daar van de week even in verdiepen als ik er aan toe kom, ik hou jou optie nog even vast.
Gr, Danny
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Denk het gevonden te hebben maar meer voor verenigingen en organisaties.
Dat zijn wij niet en wil ik niet worden ook, krijg je met de belasting te maken.
Voor wie wel belangstelling heeft voeg ik even de onderstaande link toe over PayPal.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/non-profit
Dat zijn wij niet en wil ik niet worden ook, krijg je met de belasting te maken.
Voor wie wel belangstelling heeft voeg ik even de onderstaande link toe over PayPal.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/non-profit
-
Jammer dat er niets bij is dat je kan gebruiken, maar toch tof dat je even de link post.
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Donatie op forum!!!
» Donatie: Paypal beperking
» Donatie komt niet binnen!
» "Thanks"-button
» PM button
» Donatie: Paypal beperking
» Donatie komt niet binnen!
» "Thanks"-button
» PM button
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: