Forum Moderators
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum Moderators
Hoe stel je de forum moderators in?
En eigelijk een best domme vraag, waarvoor dienen moderators en wat voor opties hebben ze?
En eigelijk een best domme vraag, waarvoor dienen moderators en wat voor opties hebben ze?
Re: Forum Moderators
Dan heb je ze ingesteld ja maar er staat nu nogsteeds beheerders, moderators maar ik wil graag dat de namen er staan.
Onder het forum staat er bij mij
Moderators: Beheerders, Moderators fzo.
Op http://meidenplaza.1talk.net staan er ook de namen.
Hoe stel je dat in?
Moderators: Beheerders, Moderators fzo.
Op http://meidenplaza.1talk.net staan er ook de namen.
Hoe stel je dat in?
Huh.. ik denk dat je iets anders bedoelt dan ik wil...
Je ziet onder 't forum Moderators staan.
Daar achter staat Beheerders, Moderators.
Dat wil ik veranderen in zegmaar de moderator gebruikersnamen.
Het is dus niet de legenda.
Je ziet onder 't forum Moderators staan.
Daar achter staat Beheerders, Moderators.
Dat wil ik veranderen in zegmaar de moderator gebruikersnamen.
Het is dus niet de legenda.
Heb je deze optie ook op ja staan?
- Display
- Structure and hierarchy
- Display forum moderators op ja zetten onderaan en klik op verzenden.
Als het goed is geeft je forum dit aan!
- Display
- Structure and hierarchy
- Display forum moderators op ja zetten onderaan en klik op verzenden.
Als het goed is geeft je forum dit aan!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Huh, volgens mij zijn dat gwn de rechten die je insteld, het staat er nogsteeds niet namelijk.
Dat display forum moderators is ook ingesteld op ja.
Dat display forum moderators is ook ingesteld op ja.
Volgens mij is dit niet langer mogelijk. Voorheen was het namelijk mogelijk rechten per gebruiker in te stellen, en daarmee bedoel ik precies die rechten die je nu aan groepen toewijst. Dit is echter niet meer mogelijk, als resultaat van een update.
Het dus ook niet langer mogelijk de individuele namen van de moderators te laten zien.
Het dus ook niet langer mogelijk de individuele namen van de moderators te laten zien.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En dat is dus wel mogelijk . Al staan bij mij de namen er niet meer, ik heb het wel voor elkaar gekregen.
Want je moet gewoon de user als groep maken en dan kan je voor hem/haar ook alles apart instellen.
Dan bij forumpermissies zet je het dus ook aan waar ze moderator moeten worden en dan ook nog bij structure and hierarchy moderators laten zien op ja.
Dan hoor je toch wel dit te krijgen:
Want je moet gewoon de user als groep maken en dan kan je voor hem/haar ook alles apart instellen.
Dan bij forumpermissies zet je het dus ook aan waar ze moderator moeten worden en dan ook nog bij structure and hierarchy moderators laten zien op ja.
Dan hoor je toch wel dit te krijgen:
Angie kan je asjebliefd wat duidelijker en precieser uitleggen waar je dat moet instellen?
Aggie is het, maar het precieser uitleggen is al in het topic gedaan. Waar je moet zijn en wat je dus moet doen, want de voorgangers voor mij hadden het namelijk gewoon bij het rechte eind.
Sorry verkeerd je naam geschreven xd
Maar moet ik dus gewoon een groep maken van die persoon?
Maar waar stel je in dan dat die groep moderator moet worden?
Maar moet ik dus gewoon een groep maken van die persoon?
Maar waar stel je in dan dat die groep moderator moet worden?
Bij forumpermissies, als je een forum aanmaakt kan je ook gelijk de permissies instellen.
Je ziet dan de naam van de persoon staan en daarbij zet je dus alle vinkjes aan die aan mogen voor deze persoon. Zo komt hij of zij dus ook (als moderaten aangevinkt is bij forumpermissies voor die persoon) met zijn of haar naam onderaan te staan.
Je ziet dan de naam van de persoon staan en daarbij zet je dus alle vinkjes aan die aan mogen voor deze persoon. Zo komt hij of zij dus ook (als moderaten aangevinkt is bij forumpermissies voor die persoon) met zijn of haar naam onderaan te staan.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: