Moderators
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Moderators
heej,
ik ben al even op zoek maar ik kan het niet meer vinden...
nu staat er bij mij onder iedere forumbeschrijving
Moderators: adminisrators, super moderators
maar hoe zet je dat nu ook alweer uit??
ik ben al even op zoek maar ik kan het niet meer vinden...
nu staat er bij mij onder iedere forumbeschrijving
Moderators: adminisrators, super moderators
maar hoe zet je dat nu ook alweer uit??
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Moderators
Je gaat naar de groep en je klikt op permissies. Dan vink je het vakje: "Is moderator" uit. Dan zou dat weg moeten zijn.
neej dat bedoel ik niet
ze moeten moderator blijven,
maar ik weet dat je ergens kunt instellen dat dat niet getoond wordt
dus dat 'moderators: administrators, super moderators' er gewoon niet meer staat, maar dat ze wel nog steeds moderator zijn van dat forumgedeelte
ze moeten moderator blijven,
maar ik weet dat je ergens kunt instellen dat dat niet getoond wordt
dus dat 'moderators: administrators, super moderators' er gewoon niet meer staat, maar dat ze wel nog steeds moderator zijn van dat forumgedeelte
-
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Umm even kijken,
- Gebruikers en Groepen, Users options.
- Colorize usernames : : op nee zetten.
Die tekst: Legenda : [ Beheerder ] [ Moderator ]
Krijg je geloof ik niet weg!
Ik kan dat zo even snel niet vinden, volgens mij is dat niet mogelijk.
Mischien wel, maar dan moet je even geduld hebben tot iemand anders iets post met een andere oplossing.
- Gebruikers en Groepen, Users options.
- Colorize usernames : : op nee zetten.
Die tekst: Legenda : [ Beheerder ] [ Moderator ]
Krijg je geloof ik niet weg!
Ik kan dat zo even snel niet vinden, volgens mij is dat niet mogelijk.
Mischien wel, maar dan moet je even geduld hebben tot iemand anders iets post met een andere oplossing.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
die kleuren hebben er toch niks mee te maken?
het moet wel kunnen,
want op mijn vorige forum heb ik het weggekregen
het moet wel kunnen,
want op mijn vorige forum heb ik het weggekregen
-
Probleem opgelost
ik heb het gevonden
(display -> structure and hierarchy -> display forum moderators)
dat bedoelde ik dus
ik heb het gevonden
(display -> structure and hierarchy -> display forum moderators)
dat bedoelde ik dus
-
Aha!
Oké.
Bedankt voor het doorgeven.
*Slotje*
Oké.
Bedankt voor het doorgeven.
*Slotje*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: