Moderators
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Moderators
ik zit met een klein probleempje die ik maar niet opgelost krijg...
ik wil een lid mod maken, maar ik rkijg haar naam niet onder de forums/catorogie te zien en die van mij wel...
ik keijg het niet voor elkaar...
ik heb eerst een groep voor haar naam alleen gedaan en haar toegevoegd, permissions allemaal aangevinkt bij moderators...
lukt niet...
haar toegevoegd bij beheers en alle permissions aangevinkt lukt ook niet...
ik heb een groep gemaakt met de naam moderators haar toegevoegd en de permissions aangevinkt dat lukt ook niet...
help me
ik wil een lid mod maken, maar ik rkijg haar naam niet onder de forums/catorogie te zien en die van mij wel...
ik keijg het niet voor elkaar...
ik heb eerst een groep voor haar naam alleen gedaan en haar toegevoegd, permissions allemaal aangevinkt bij moderators...
lukt niet...
haar toegevoegd bij beheers en alle permissions aangevinkt lukt ook niet...
ik heb een groep gemaakt met de naam moderators haar toegevoegd en de permissions aangevinkt dat lukt ook niet...
help me
Re: Moderators
Gewoon geluk denk ik, neem eens uitgebreid je beheerderpaneel door, over een tijdje weet je dan heel goed de weg!
Gesloten
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: