Blind Forum
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Blind Forum
Hallo....is het mogelijk een zogenaamd " blind forum" aan te maken op je forum ? een forum waar beheerder en moderators onder elkaar kunnen communiceren zonder dat het zichtbaar is voor anderen ?
Denk ik weer te moeilijk en is het gewoon een kwestie van een forum aanmaken en gasten/leden alle rechten te ontnemen ? wellicht dat je het forum dan nog steeds kunt zien.
Ik heb bovenstaande al uitgeprobeerd, maar een modje die als gast (en andere naam) was ingelogd kon nog steeds van alles uithalen op dat forum waar alle rechten waren uitgevinkt?
dank...
Denk ik weer te moeilijk en is het gewoon een kwestie van een forum aanmaken en gasten/leden alle rechten te ontnemen ? wellicht dat je het forum dan nog steeds kunt zien.
Ik heb bovenstaande al uitgeprobeerd, maar een modje die als gast (en andere naam) was ingelogd kon nog steeds van alles uithalen op dat forum waar alle rechten waren uitgevinkt?
dank...
Re: Blind Forum
het heeft met je permissions te maken...
je maakt catogorien en forums aan en dan vink je alleen de beheerders aan en de moderators... de rest vink je uit...
ik heb het ook zo bij mijn forum gedaan...
je maakt catogorien en forums aan en dan vink je alleen de beheerders aan en de moderators... de rest vink je uit...
ik heb het ook zo bij mijn forum gedaan...
Re: Blind Forum
Idd, je gaat naar je beheerderspaneel.
Daar maak je een deel aan wat bijv Moderator's en Beheerder's overleg
staat.
Als je een fora aanmaakt krijg je automatisch de premissies.
Doe de uitgebreide en vink dan aan dat niemand het kan lezen behalve
de moderators en de beheerders.
Daar maak je een deel aan wat bijv Moderator's en Beheerder's overleg
staat.
Als je een fora aanmaakt krijg je automatisch de premissies.
Doe de uitgebreide en vink dan aan dat niemand het kan lezen behalve
de moderators en de beheerders.
Alyssa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: