Kleuren voor de Groepsgebruikers [Opgelost]
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Kleuren voor de Groepsgebruikers [Opgelost]
hoe komt het dat bij mij de kleuren niet wil en op andere forums wel ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet ik krijg de kleuren niet te zien
bij Kajuzbonuz zie je wel de kleuren van de leden
bij Kajuzbonuz zie je wel de kleuren van de leden
Re: Kleuren voor de Groepsgebruikers [Opgelost]
Dat komt omdat je bij het maken van het groep, je het kotje van "kleuren toepassen op leden van de groep" niet hebt aan getekend.
Ga terug bij het opmaak van je groep en vink die aan.
Ga terug bij het opmaak van je groep en vink die aan.
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik zie de kleuren wel staan bij groepen beheer maar als ik dan naar de site ga dan zie ik het niet dan zie ik alleen admin in het grijs en de mod in het groen en dat ik niet zo de kleuren heb gedaan de admin heb ik blauw en de mod rood gedaan en dat zie ik ook niet
in het begin zag ik het wel maar een dag later was het weer weg
in het begin zag ik het wel maar een dag later was het weer weg
Laatst aangepast door op ma 6 aug 2007 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Kijk, ga naar administratie paneel -> Gebruikers & groepen -> Groepen -> op het wieltje klikken van een groep -> Kleuren toepassen op de leden
Nieuwe versie
Get it ??
Nieuwe versie
Get it ??
Tsen- Actief Forumlid
-
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
oke ik ga het proberen
nou alle kleuren heb ik veranderd alles staat goed maar zie nog niks ik denk dat ik toch iest niet goed doe
nou alle kleuren heb ik veranderd alles staat goed maar zie nog niks ik denk dat ik toch iest niet goed doe
Tsen- Actief Forumlid
-
ja dat heb ik wel gedaan alles is goed zoals het hoort ik snap het zelf ook niet echt hoe het kan ik had het wel goed voor elkaar totdat die update kwam waardoor bepaalde dingen het niet meer doen
oke je hebt
Group name :bv prive
Group description: heb ik niks staan
Group Moderator: heb ik mij naam staan
Group Member’s Color: de kleur die je wilt
Color Group Members?: heb ik aan gevinkt
Group Order: staat op 0
Groepsstatus: staat op open groep
Permission to send PM heb ik op admin
dan ga ik naar de leden toe wie ik wil indelen daar ga ik naar rangtitel en daar klik ik in wat ze zijn
vertelmaar wat doe ik verkeerd
oke je hebt
Group name :bv prive
Group description: heb ik niks staan
Group Moderator: heb ik mij naam staan
Group Member’s Color: de kleur die je wilt
Color Group Members?: heb ik aan gevinkt
Group Order: staat op 0
Groepsstatus: staat op open groep
Permission to send PM heb ik op admin
dan ga ik naar de leden toe wie ik wil indelen daar ga ik naar rangtitel en daar klik ik in wat ze zijn
vertelmaar wat doe ik verkeerd
ik weet waar dat het probleem ligt, wacht even, ik ga zoeken, (ik ken dat ook niet van buiten he )
-edit-
ik heb het ^^
hier:
-edit-
ik heb het ^^
hier:
Tsen- Actief Forumlid
-
oo geweldig bedankt voor je hulp
p.s hier kan wel een slotje op het is al opgelost
p.s hier kan wel een slotje op het is al opgelost
Tsen- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Kleuren voor het forum
» Meerdere kleuren voor leden in Legenda
» berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
» Smilies, en buttons voor BBCode werken niet [opgelost]
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» Meerdere kleuren voor leden in Legenda
» berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
» Smilies, en buttons voor BBCode werken niet [opgelost]
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: