Meerdere kleuren voor leden in Legenda
+2
Tim
Jolanda
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Meerdere kleuren voor leden in Legenda
Als je kijkt op www.Aquariumwereld.com zie je dat hij in zijn Legenda verschillende kleuren voor leden heeft:
Legenda : d]Beheerders ] [Globale moderators] [Moderators] [Speciale leden] [Leden]
Nu wil ik dat ook, maar als ik mijn leden die ik nu in blauw heb, in de groep speciale leden gooi, krijg ik geen andere kleur, maar blijft hij gewoon blauw ipv paars of roze.
Hoe kan ik dit goed krijgen?
Legenda : d]Beheerders ] [Globale moderators] [Moderators] [Speciale leden] [Leden]
Nu wil ik dat ook, maar als ik mijn leden die ik nu in blauw heb, in de groep speciale leden gooi, krijg ik geen andere kleur, maar blijft hij gewoon blauw ipv paars of roze.
Hoe kan ik dit goed krijgen?
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Meerdere kleuren voor leden in Legenda
Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Users options: Daar moet je Ja selecteren als je gekleurde gebruikers wilt hebben.
En bij Groepsbeheer kan je de groepen (en dus de gebruikers die in die groepen zitten) speciale kleuren geven.
En bij Groepsbeheer kan je de groepen (en dus de gebruikers die in die groepen zitten) speciale kleuren geven.
Tim schreef:Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Users options: Daar moet je Ja selecteren als je gekleurde gebruikers wilt hebben.
Toevoeging: Het is 'Colorize Usernames?' en daar moet je 'Ja' aanvinken
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja zo ver ben ik, maar mijn forum accepteerd maar 1 kleur en geen meedere
Dus als ik leden groen geef, en een andere groep aan maak met een andere kleur blijven ze bijv gewoon groen
Dus als ik leden groen geef, en een andere groep aan maak met een andere kleur blijven ze bijv gewoon groen
Jolanda- Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jolanda schreef:Ja zo ver ben ik, maar mijn forum accepteerd maar 1 kleur en geen meedere
Huh? Dat snap ik niet helemaal...
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat is gek.
Zou je misschien screenshots kunnen geven van je groepsoverzicht in de adminpanel?
Zou je misschien screenshots kunnen geven van je groepsoverzicht in de adminpanel?
Misschien een stomme opmerking van mijn kant
maar heb je de leden dan wel in die nieuwe groep geplaats en uit de oude groep verwijderd
maar heb je de leden dan wel in die nieuwe groep geplaats en uit de oude groep verwijderd
devon's mama- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 31-12-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Moet je die dan weer helemaal opnieuw verwijderen
Ik heb die groepen al vast staan met leden erin
Ik heb die groepen al vast staan met leden erin
Ik zie het al
De groep die ik getest had stond nog als hidden group
Nu op Closed group en dan gaat het wel goed
De groep die ik getest had stond nog als hidden group
Nu op Closed group en dan gaat het wel goed
Jolanda- Actief Forumlid
-
Anderen die er niet uit komen kunnen hier een uitgebreide handleiding vinden: https://ondersteun.actieforum.com/veelgestelde-vragen-f3/legenda-aanpassen-t768.htm
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Kleuren voor het forum
» Kleuren voor de Groepsgebruikers [Opgelost]
» Wijzigingsknop voor leden
» Onzichtbaar voor sommige leden.
» Bestandjes uploaden voor leden
» Kleuren voor de Groepsgebruikers [Opgelost]
» Wijzigingsknop voor leden
» Onzichtbaar voor sommige leden.
» Bestandjes uploaden voor leden
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: