Vraag over codes
+3
bLACKADDER
willemvo
Chris
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Vraag over codes
Kun je in het forum een bepaald, zelfgeschreven, programma inbrengen?
Het programma bv;
Iedereen heeft een geldsom. De admins hebben oneindig.
Iedereen heeft zijn geldsom, een teller ernaast die als max je geldsom heeft en een leeg balkje, waarin je een naam kunt invullen.
Iedereen heeft dus de mogelijkheid om te geven aan iemand. Daardoor kun je een geldsysteem invoeren.
Ik weet wel iemand die het ineen zou kunnen steken kwa code, maar is het toe te voegen aan het forum?
Het programma bv;
Iedereen heeft zijn geldsom, een teller ernaast die als max je geldsom heeft en een leeg balkje, waarin je een naam kunt invullen.
Iedereen heeft dus de mogelijkheid om te geven aan iemand. Daardoor kun je een geldsysteem invoeren.
Ik weet wel iemand die het ineen zou kunnen steken kwa code, maar is het toe te voegen aan het forum?
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 16:25; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : -Mod slytherin78- Geen dikgedrukte letters, a.u.b!)
Re: Vraag over codes
Ik verwacht niet dat dit door jezelf te realiseren is, omdat het script hiervoor de database moet aanspreken. Ik herinner me wel iets van een suggestie om een soortgelijk systeem door te voeren, ik zal even voor je kijken.
EDIT: http://help.forumotion.com/suggestions-for-your-forums-f30/cash-mod-money-for-your-forum-t8466.htm
EDIT: http://help.forumotion.com/suggestions-for-your-forums-f30/cash-mod-money-for-your-forum-t8466.htm
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik heb aan linkerkant van mijn website een code staan ik weet hoe die daarkomt ook niet wat inhoud.Chris schreef:Kun je in het forum een bepaald, zelfgeschreven, programma inbrengen?
Het programma bv;
heeft iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen?
http://shaziaa.actieforum.com/forum.htm
→ < class="" height="25">←
Forum 2, waarom vraag je dat nu hier? Wat is dit nu allemaal?
Eventuele suggesties plaats je ergens anders en niet hier. En daarbij is dit ook al besproken op het Engelstalige support, eventueel dat je zelfs daar ervoor kan stemmen .
Eventuele suggesties plaats je ergens anders en niet hier. En daarbij is dit ook al besproken op het Engelstalige support, eventueel dat je zelfs daar ervoor kan stemmen .
Aggie schreef:Forum 2, waarom vraag je dat nu hier? Wat is dit nu allemaal?
Kon het niet beter gezegd hebben. Forum2, gelieve je aan een topic te houden en niet willekeurig dingen te roepen in topics.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: