BBC codes.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: BBC codes.
Ja deze kan je gebruiken in posts als je het ingesteld hebt in je beheerderpaneel via:
Algemeen
Klik links in het tabel bij 'Messages and Emails' op Configuratie
Dan zie je ietsjes beneden de optie 'BBCode toestaan' zet deze op ja en klik op verzenden.
Verder op deze pagina een overzicht.
--
Hieronder een aantal codes, haal wel de punt uit de tags als je ze gebruikt. Let wel op, ik heb ze van een ander forum ik heb ze gewoon even overgenomen dus mischien werkt er iets niet.
Text Opmaak:
Plaatjes en Links:
Lettertype:
Lettertype kleuren:
Citeren:
Algemeen
Klik links in het tabel bij 'Messages and Emails' op Configuratie
Dan zie je ietsjes beneden de optie 'BBCode toestaan' zet deze op ja en klik op verzenden.
Verder op deze pagina een overzicht.
--
Hieronder een aantal codes, haal wel de punt uit de tags als je ze gebruikt. Let wel op, ik heb ze van een ander forum ik heb ze gewoon even overgenomen dus mischien werkt er iets niet.
Text Opmaak:
- Code:
[B.]Dikgedrukt[/B.]
- Code:
[I.Schuingedrukt[/I.]
- Code:
[U.]Onderstreept[/U.]
- Code:
[CENTER.]Centreer[/CENTER.]
Plaatjes en Links:
- Code:
[.URL=http://www.myWeb.com]Mijn link[/URL.]
- Code:
[URL.]http://www.myWeb.com[/URL.]
- Code:
[.EMAIL=me@myWeb.com]Mijn email[/EMAIL.]
Lettertype:
- Code:
[.SIZE=1]Lettertype grootte 1[/SIZE.]
- Code:
[.SIZE=2]Lettertype grootte 2[/SIZE].
- Code:
[.SIZE=3]Lettertype grootte 3[/SIZE.]
- Code:
[.SIZE=4]Lettertype grootte 4[/SIZE.]
- Code:
[.SIZE=5]Lettertype grootte 5[/SIZE.]
- Code:
[.SIZE=6]Lettertype grootte 6[/SIZE.]
Lettertype kleuren:
- Code:
[.COLOR=BLACK]Zwart Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=WHITE]Wit Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=BLUE]Blauw Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=RED]Rood Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=GREEN]Groen Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=YELLOW]Geel Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=ORANGE]Oranje Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=BROWN]Bruin Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=MAGENTA]Magenta Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=CYAN]Cyaan Lettertype[/COLOR.]
- Code:
[.COLOR=LIME GREEN]Limoengroen Lettertype[/COLOR.]
Citeren:
- Code:
[.Quote=Username]Gequoot bericht Met gebruikersnaam[/QUOTE.]
- Code:
[.Quote]Gequoot bericht[/QUOTE.]
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jolanda- Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee dit is het vrees ik..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jolanda- Actief Forumlid
-
Daar durf ik je geen antwoord op te geven, mischien dat één van mijn collega's dit toevallig weet of iemand anders wacht het heel even af.
Joost- Beheerder
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: