kan iemand zegge hoe ik dit moet doen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Re: kan iemand zegge hoe ik dit moet doen
In een signature moet dit gewoon werken (al dan zonder die <!-- .... -tags aan het begin en eind.) Laat die eerste en laatste tag weg.
Controleer bij Profiel > voorkeuren of HTML enabled op JA staat. Zo niet, zet deze op JA. Vanaf dat moment kun je ook html code gebruiken.
Verder moet de code dus gewoon werken. De rede waarom hier geen html werkt is omdat in admin panel bij basisinstellingen gebruikers html op UIT staat. Zoek hier dus ook even naar: admin panel> gebruikers > basisinstellingen. Zoek hier ook voor een optie: HTML enabled. Zet deze ook op AAN.
Controleer bij Profiel > voorkeuren of HTML enabled op JA staat. Zo niet, zet deze op JA. Vanaf dat moment kun je ook html code gebruiken.
Verder moet de code dus gewoon werken. De rede waarom hier geen html werkt is omdat in admin panel bij basisinstellingen gebruikers html op UIT staat. Zoek hier dus ook even naar: admin panel> gebruikers > basisinstellingen. Zoek hier ook voor een optie: HTML enabled. Zet deze ook op AAN.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Moet wachtwoord hebben van iemand die ik rang wil geven!! WAAROM.
» Moet dit nu zo?
» Hoe moet ik mijn log centreren? [opgelost]
» Hoeveel moet ik posten voor ik pm kan versturen?
» forum moet volledig beschermd worden ?
» Moet dit nu zo?
» Hoe moet ik mijn log centreren? [opgelost]
» Hoeveel moet ik posten voor ik pm kan versturen?
» forum moet volledig beschermd worden ?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: