categorieen en subfora
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
categorieen en subfora
bij forum >> beheer heb ik een aantal categorieen en subfora aangemaakt wat er ongeveer zo uitziet:
ALGEMEEN
belangrijk
voorstellen
test
MUZIEK
muziekkamp
concerten en festivals
overig
(en dan nog een eindje verder) maar als ik de voorbeeldindex bekijk, krijg ik dit te zien:
FORUM
belangrijk
voorstellen
test
muziekkamp
concerten en festivals
overig
hoe kan ik dit veranderen zodat ik wel de categorieen kan zien? want nu is het zo onoverzichtelijk.
ik heb wel topics met soortgelijke vragen gezien maar ik kan er niet echt uit komen.
ALGEMEEN
belangrijk
voorstellen
test
MUZIEK
muziekkamp
concerten en festivals
overig
(en dan nog een eindje verder) maar als ik de voorbeeldindex bekijk, krijg ik dit te zien:
FORUM
belangrijk
voorstellen
test
muziekkamp
concerten en festivals
overig
hoe kan ik dit veranderen zodat ik wel de categorieen kan zien? want nu is het zo onoverzichtelijk.
ik heb wel topics met soortgelijke vragen gezien maar ik kan er niet echt uit komen.
Re: categorieen en subfora
Stel het volgende even in:
Beheerderpaneel
Algemeen
Klik aan je linkerkant in Tabel ''Indexpagina'' op ''Hierarchy''
Selecteer dan 1 van die rondjes, dat is voor je fora.
En klik op verzenden
Zelf gebruik ik bij: Split categories on index
De Medium.
Beheerderpaneel
Algemeen
Klik aan je linkerkant in Tabel ''Indexpagina'' op ''Hierarchy''
Selecteer dan 1 van die rondjes, dat is voor je fora.
En klik op verzenden
Zelf gebruik ik bij: Split categories on index
De Medium.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: