Subfora
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Subfora
Ik ben laatst begonnen met een forum, en ben het al aardig aan het uitvinden.
Nu zit ik met een klein probleempje..
Als ik een 'forum' maak onder een 'categorie', dan staat hij op de pagina er ook onder.
Is het ook mogelijk om onder een bepaald kopje links naar die 'subfora' te maken, zodat er niet rijen onder elke categorie komen?
Alvast bedankt! (:
Nu zit ik met een klein probleempje..
Als ik een 'forum' maak onder een 'categorie', dan staat hij op de pagina er ook onder.
Is het ook mogelijk om onder een bepaald kopje links naar die 'subfora' te maken, zodat er niet rijen onder elke categorie komen?
Alvast bedankt! (:
Re: Subfora
Beheerderspaneel >> Display >> Structure & Hierarchy
Daar kan je alles instellen hoe je je forum wilt hebben.
Bij Hierarchy heb je zelfs nog de zin:
Sub-level links on index : Nee Ja With icons
En kan je daar aanvinken wat je met de sub-fora wilt doen.
Daar kan je alles instellen hoe je je forum wilt hebben.
Bij Hierarchy heb je zelfs nog de zin:
Sub-level links on index : Nee Ja With icons
En kan je daar aanvinken wat je met de sub-fora wilt doen.
Re: Subfora
*Komt aanlopen met bos sleutels*
Gesloten
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Probleem met subfora.
» Het forum heeft geen subfora
» Subfora
» geen subfora
» categorieen en subfora
» Het forum heeft geen subfora
» Subfora
» geen subfora
» categorieen en subfora
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: