Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
+42
CCDragon
Moonchild
Joke Devos
Kimdierengek
zeppelin41
Sjan
steven
Lindsaytj
kiekeboe
Niels
dukendam
Aiya
Pitbull
Magda
Martine
Endless.
mamas recepten
Burgman650Gold2008
DarkVille
Innocent Devil
Mary-J
Shania
Spectrum
Kevin15
doggygirly
Jole
4dark
Monners
mariska1990
jerryosswest
mike
Gill
Alyssa
Aggie
sylvia
wimvanp1
Sam
susie
Frostbite
Etch3lion
marlinda
Joost
46 plaatsers
Pagina 3 van 3• Deel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Vertel het ons, hoe jij op de site www.actieforum.com terecht gekomen.
Ik ben hier via een zoekmachine terecht gekomen, en ik vond dit helemaal cool.
Vertel het ons, hoe jij op de site www.actieforum.com terecht gekomen.
Ik ben hier via een zoekmachine terecht gekomen, en ik vond dit helemaal cool.
Laatst aangepast door Joost op vr 8 jan 2021 - 20:21; in totaal 5 keer bewerkt
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
zeppelin41- Nieuw Forumlid
Registratie : 24-06-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
Via Wolfstory. Dat was mijn eerste RPG. Gemaakt met actieforum natuurlijk. Daarna ben ik zelf een forum gaan maken.
Kimdierengek- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 20-08-08
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik ben 3,5 jaar terug op deze forum wereld terecht gekomen door Hyves.
Ik vond het forum 'Warrior Cats' Mensen zullen mij daar kennen als, Darkfire en Stormstar.
Ik heb vandaag besloten om me hier ook maar eens aan te melden na 3,5 jaar ^^''
Mvg, Moon.
Ik vond het forum 'Warrior Cats' Mensen zullen mij daar kennen als, Darkfire en Stormstar.
Ik heb vandaag besloten om me hier ook maar eens aan te melden na 3,5 jaar ^^''
Mvg, Moon.
ik had voor actieforum veel maar dan ook veel gratis site zoals webnode peterveryoneweb
toe ik actief werd op andere fora zoals muntenbodemvonsten forum dacht ik eraan om zelf een forum te maken
toen type ik simpelweg free forum in op google en kwam ik binnen een paar tellen op actieforum
ik dacht laat ik het eens proberen en toen ik het eenmaal onder controle had werd ik steeds meer verliefder
eerst begon het met een hobbyforum maar het werd geen succes totdat ik de pckantine had opgericht
ik probeerde het controle panneel steed meer onder controle te krijgen om de grote hoeveelheid functies
nu zit ik al op de 66 leden dit vergelijk ik wel met veel andere fora met ongeveer 10 a 20 leden en ben supertrots op mijn forum
mvg gierigegoudzoeker
toe ik actief werd op andere fora zoals muntenbodemvonsten forum dacht ik eraan om zelf een forum te maken
toen type ik simpelweg free forum in op google en kwam ik binnen een paar tellen op actieforum
ik dacht laat ik het eens proberen en toen ik het eenmaal onder controle had werd ik steeds meer verliefder
eerst begon het met een hobbyforum maar het werd geen succes totdat ik de pckantine had opgericht
ik probeerde het controle panneel steed meer onder controle te krijgen om de grote hoeveelheid functies
nu zit ik al op de 66 leden dit vergelijk ik wel met veel andere fora met ongeveer 10 a 20 leden en ben supertrots op mijn forum
mvg gierigegoudzoeker
Gast- Gast
Oh, ik had hier ook nog niet gereageerd. Ik ben bij Actieforum terecht gekomen door het RPGen. Dit deed ik al enkele jaren op Invisionfree fora, maar ik wilde graag een Pokémon RPG vinden. Dit ging ik Googlen, waarna ik op PokeRPG (nu Inciala) terecht kwam. Dat inspireerde me een tijd later om mijn eigen Pokémon forum op te richten, wat ik na enige actieve tijd weer heb verwijderd. Ik was echt steeds verder gaan zoeken (linkpartneren help, echt!) en kwam ik op steeds meer RPG sites van actieforum terecht. Uiteindelijk ben ik zelf gaan knutselen en maak ik nu mijn eigen skins op mijn forum Kanto Experience (:
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Well, zal ik hier dan ook iets posten?
Ik zit al bijna anderhalf jaar in de RPG. Hoe het begon is niet zo belangrijk, maar ik ben daar op gekomen door mijn real life vriendin. Meer dan een half jaar geleden leek het haar leuk om samen met mij een forum te beginnen. Ik had echt geen idee hoe, maar zij legde het me uit. Ik maakte dus een forum aan en daar maakte mijn vriendin die ik op een andere RPG had leren kennen een account. Later maakte zij ook een forum, waar ik ook op ging RPG'en. Ze had een account op dit forum en ik zag in hoe handig dit kan zijn. Dus... tadaaaa, hier ben ik c:
Ik zit al bijna anderhalf jaar in de RPG. Hoe het begon is niet zo belangrijk, maar ik ben daar op gekomen door mijn real life vriendin. Meer dan een half jaar geleden leek het haar leuk om samen met mij een forum te beginnen. Ik had echt geen idee hoe, maar zij legde het me uit. Ik maakte dus een forum aan en daar maakte mijn vriendin die ik op een andere RPG had leren kennen een account. Later maakte zij ook een forum, waar ik ook op ging RPG'en. Ze had een account op dit forum en ik zag in hoe handig dit kan zijn. Dus... tadaaaa, hier ben ik c:
Emmeline- Forumlid
-
Registratie : 19-10-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
hello
Mijn naam is Derri en ik ben een moderator op het Engels forum
Ik vond Actieforum toen ik wilde het opzetten van een video game forum .
Mijn naam is Derri en ik ben een moderator op het Engels forum
Ik vond Actieforum toen ik wilde het opzetten van een video game forum .
Laatst aangepast door Derri op vr 5 sep 2014 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Uhm even denken. Ik weet niet precies wanneer het was. Ik drukte bij een forum onderaan op Ondersteuningsforum en zo ben ik hier terecht gekomen.
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Een vriendin van mij introduceerde mij aan de RPG wereld. En toen ging ze een nieuw forum maken. Toen heeft ze laten zien hoe en wat. En alles op actieforum.
Daniminibanani- Forumlid
-
Leeftijd : 24
Registratie : 11-02-14
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Balk van Actieforum
» Actieforum Auteursrechten
» Actieforum & Outlook
» actieforum hyve
» Actieforum Medewerkers
» Actieforum Auteursrechten
» Actieforum & Outlook
» actieforum hyve
» Actieforum Medewerkers
Pagina 3 van 3