Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
+42
CCDragon
Moonchild
Joke Devos
Kimdierengek
zeppelin41
Sjan
steven
Lindsaytj
kiekeboe
Niels
dukendam
Aiya
Pitbull
Magda
Martine
Endless.
mamas recepten
Burgman650Gold2008
DarkVille
Innocent Devil
Mary-J
Shania
Spectrum
Kevin15
doggygirly
Jole
4dark
Monners
mariska1990
jerryosswest
mike
Gill
Alyssa
Aggie
sylvia
wimvanp1
Sam
susie
Frostbite
Etch3lion
marlinda
Joost
46 plaatsers
Pagina 2 van 3• Deel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Vertel het ons, hoe jij op de site www.actieforum.com terecht gekomen.
Ik ben hier via een zoekmachine terecht gekomen, en ik vond dit helemaal cool.
Vertel het ons, hoe jij op de site www.actieforum.com terecht gekomen.
Laatst aangepast door Joost op vr 8 jan 2021 - 20:21; in totaal 5 keer bewerkt
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
Ok murph
En sorry voor de link!
Ik wist niet dat dat niet mocht
En sorry voor de link!
Ik wist niet dat dat niet mocht
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik ben hier gekomen via een ander forum die hier via jullie zit. En ik moet zeggen dat ik het een super forum vind en vooral met alle opties die je hebt.
ik zat rond te neuzen op forums
en ik kijk soms naar footer voor te zien welke layout het is en door wie
(ik hostte voreger zelf mijn forums)
en zo kwam ik terrecht op actieforum
ik ben er zeer tevreden over
zeer goed administratiepaneel
niemand kan dat beter doen
en ik kijk soms naar footer voor te zien welke layout het is en door wie
(ik hostte voreger zelf mijn forums)
en zo kwam ik terrecht op actieforum
ik ben er zeer tevreden over
zeer goed administratiepaneel
niemand kan dat beter doen
Ik kwam hier terecht via een omweg!
Ik ben een weblogkeurder en de organisatie waarvoor ik weblogs keur had hier een forum aangemaakt!
En toen kwam ik hier terecht!
Groetekes Jole
Ik ben een weblogkeurder en de organisatie waarvoor ik weblogs keur had hier een forum aangemaakt!
En toen kwam ik hier terecht!
Groetekes Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb meer dan 2 jaar met andere forums zitten klooien
zoals bv forumup en freeforum
en via google kwam ik plots hier terecht
eens uitgeprobeerd en de zovele mogelijkheden en het feit dat het volledig gratis is bevalt me wel
dus mij krijg je hier niet meer weg
zoals bv forumup en freeforum
en via google kwam ik plots hier terecht
eens uitgeprobeerd en de zovele mogelijkheden en het feit dat het volledig gratis is bevalt me wel
dus mij krijg je hier niet meer weg
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik ben op actieforum gekomen door eerst een forum te bezoeken. Dat was Magischzweinstein. Die bezocht ik en een keer bij het portel zag ik, maak gratis een forum aan. Ik wou over zoveel onderwerpen een forum maken, maar begon eerst met Star Wars, dat liep helemaal niet goed. En toen een Zweinstein, dat viel ook wel mee. En nu dus lord of the rings, voor dit hele gebeuren had ik okal een lord of the rings forum op een andere forum-aanmaak gebeuren. Die was ook best succesvol, 22 leden in drie daagjes or something!
slytherin78 schreef:Vertel het ons, hoe jij op de site www.actieforum.com
Idem.
Ik ben hier gekomen via een forum En die heb ik via google gevonden xD
Shania- Forumlid
-
Leeftijd : 28
Registratie : 24-10-08
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik was lid bij een ander forum die ook van Actieforum was.
Zo ben ik erop gekomen en voor mezelf begonnen.
Zo ben ik erop gekomen en voor mezelf begonnen.
Ik ben er oko op gekomen via google.nl, eigenlijk zocht ik naar een site waar ik Adobe Photoshop CS4 gratis kon downloaden. (*is helaas niet gelukt -_-''*)
Toen kwam ik deze site tegen en het leek me wel geinig.
Toen kwam ik deze site tegen en het leek me wel geinig.
DarkVille- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 46
Registratie : 12-11-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nou, ik was het personeel van het forum van de forums in het Spaans, en ik wist alles al de forums van de media-officieren en besloot om hier te komen tot het verstrekken van leningen mijn steun die reeds deel uitmaken van het team.
Gegroet
Brandy!
Gegroet
Brandy!
Gast- Gast
via Google
Van de week op google gezocht naar de term 'forum beheren' en toen stond actieforum daar gelijk tussen
en ik was op slag verliefd. Blijf het heel erg mooi vinden om met deze software het nieuwe forum in te richten. Hartelijk dank voor al jullie werk.
en ik was op slag verliefd. Blijf het heel erg mooi vinden om met deze software het nieuwe forum in te richten. Hartelijk dank voor al jullie werk.
ik was een mod op een andere actieforum en ben toen zelf een forum begonnen
Ik had bij een andere gratis host een provider, maar heb er de afgelopen jaar wat problemen mee gehad en het beviel me niet dat ze nog steeds alleen met phpbb 2 werken, erg beperkt.
Ben toen eerst rond gaan kijken om een betaalde host te gaan zoeken, maar toen zag ik een advertentie van actieforum op de site van phpbb. Zo ben ik hier terecht gekomen.
Ben toen eerst rond gaan kijken om een betaalde host te gaan zoeken, maar toen zag ik een advertentie van actieforum op de site van phpbb. Zo ben ik hier terecht gekomen.
Ik typte op google:
Gratis forum aanmaken.
Dan ben ik hier elke dag opgekomen XD
Gratis forum aanmaken.
Dan ben ik hier elke dag opgekomen XD
Gast- Gast
Via een spel die m'n vriend speelt.
Ik zocht naar een phpbb3 forum die zou voldoen aan mijn wensen om over te stappen.
Dit forum opgeslagen onder favorieten en vergeleken met andere aanbieders.
De meesten accepteren dubbele ip nummers niet, maar er zitten 2 stellen op het forum, dus die gratis forum opties weggeschrapt.
Verder gezocht en toch maar wel hier terecht gekomen.
De eerste keus was blijkbaar toch de beste. 8)
Ik zocht naar een phpbb3 forum die zou voldoen aan mijn wensen om over te stappen.
Dit forum opgeslagen onder favorieten en vergeleken met andere aanbieders.
De meesten accepteren dubbele ip nummers niet, maar er zitten 2 stellen op het forum, dus die gratis forum opties weggeschrapt.
Verder gezocht en toch maar wel hier terecht gekomen.
De eerste keus was blijkbaar toch de beste. 8)
Ik ben op actieforum gekomen doordat ik een forum vond via Google en toen naar de naam keek ^^.En toen begon ik met mijn eigen Rpg's waarbij de 1ste totaal mislukte maar de 2de was ongeveer 1 maand actief .
Aiya- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 28
Registratie : 18-08-09
Oprichter : Nee
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Toen de MSN-fora in november 2008-febr 2009 uit de lucht gingen, moesten we een franstalig literatuurforum verhuizen, met acht mensen twee maanden kopieren/plakken, ik hielp mee en leerde zo actieforum kennen.
Laatst aangepast door dukendam op zo 6 sep 2009 - 14:30; in totaal 1 keer bewerkt
Hey!
Ik heb net gezien dat ik hier nog niet heb gepost!
Oké, ik zal dan ook maar m'n zegje doen:
Via een vriendin van mij ben in op Wolf Story gekomen, deze is via Actieforum gemaakt. Al snel begon ik te bewerken, en maakte allemaal forums die intusse al weer verwijderd zijn. Al snel klikte ik ook op de knop 'Ondersteuningsforum'. Toen alles bijelkaar viel werd ik Ontwerper wat al een hele tijd geleden is, natuurlijk heb ik veel geoefend.
-xxx-
Kiekboe
Ik heb net gezien dat ik hier nog niet heb gepost!
Oké, ik zal dan ook maar m'n zegje doen:
Via een vriendin van mij ben in op Wolf Story gekomen, deze is via Actieforum gemaakt. Al snel begon ik te bewerken, en maakte allemaal forums die intusse al weer verwijderd zijn. Al snel klikte ik ook op de knop 'Ondersteuningsforum'. Toen alles bijelkaar viel werd ik Ontwerper wat al een hele tijd geleden is, natuurlijk heb ik veel geoefend.
-xxx-
Kiekboe
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lindsaytj- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 13-09-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
iemand heeft het mij aangeraden want ik wist niet goed hoe er aan te beginnen.
Mvg,
Steven
Mvg,
Steven
steven- Nieuw Forumlid
Leeftijd : 48
Registratie : 18-03-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Balk van Actieforum
» Actieforum Auteursrechten
» Actieforum & Outlook
» actieforum hyve
» Actieforum Medewerkers
» Actieforum Auteursrechten
» Actieforum & Outlook
» actieforum hyve
» Actieforum Medewerkers
Pagina 2 van 3