categorie toegevoegt maar nergens te zien ?
+4
ayelinn
Cathje
Elias
reynders
8 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
categorie toegevoegt maar nergens te zien ?
als ik op mijn forum in beheerderspaneel---->forum------>beheer hier voeg ik een categorie toe maar als ik dan kijk in het beheer staat mijn categorie tussen haakjes en is hij niet te zien op mijn forum kan iemand me helpen ???
Re: categorie toegevoegt maar nergens te zien ?
Als je je categorie hebt toegevoegd , staat er ergens vanboven
Voorbeeldindex en dan zou het er wel moeten opstaan
reynders schreef:als ik op mijn forum in beheerderspaneel---->forum------>beheer hier voeg ik een categorie toe maar als ik dan kijk in het beheer staat mijn categorie tussen haakjes en is hij niet te zien op mijn forum kan iemand me helpen ???
dat is omdat je dan nog geen fora toe hebt gevoegd aan je categorie. omdat dit dan een lege categorie is, zal deze niet getoond worden op je Forumindex.
In het beheerderpaneel kan je aan deze categorie fora toevoegen, waarin de topics kunnen worden geplaatst. (d.m.v. het plusje bij de categorie in het beheerderspaneel)
Topics op een forum plaats je nl. niet in een categorie, maar in een "forum" welke onder een bepaalde categorie is geplaatst.
Laatst aangepast door Cathje op do 3 apr 2008 - 11:26; in totaal 2 keer bewerkt
Elias schreef:Als je je categorie hebt toegevoegd , staat er ergens vanboven
er werd dus net gezegd dat de nieuwe categorie niet op het forum (dus de forumindex) te zien was en jij verwijst naar de forumindex via "voorbeeldindex" omdat het dan wel te zien moet zijn?
Dit heb ik ook wel eens,
Probeer eens de pagina te vernieuwen.
Mischien zal dit helpen.
Anders even je forum op nieuw starten.
Probeer eens de pagina te vernieuwen.
Mischien zal dit helpen.
Anders even je forum op nieuw starten.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Lees eens een stukje terug?
https://ondersteun.actieforum.com/algemene-problemen-f4/categorie-toegevoegt-maar-nergens-te-zien-t794.htm#4393
https://ondersteun.actieforum.com/algemene-problemen-f4/categorie-toegevoegt-maar-nergens-te-zien-t794.htm#4393
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hier dus hetzelfde probleem.. er zijn fora toegevoegd aan de categoriën en ik heb alvast ook hier en daar een topic ingezet, maar nog steeds blijven de categoriën onzichtbaar. Overigens zijn alle forums wél zichtbaar, maar staan ze dus als een lijst onder elkaar zonder dat er een indeling van categoriën zichtbaar is :S
Iemand de gouden tip?
Iemand de gouden tip?
Ik ben dit ook tegengekomen op een nieuw forum wat ik ben aant maken. Na wat rommelen in de permissies van de subfora, en wat veranderen bij hierarchie, stond ie er ineens weer wel.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
murph12 schreef:...Na wat rommelen in de permissies van de subfora, en wat veranderen bij hierarchie, stond ie er ineens weer wel...
Ik ben er uit!
Even voor andere newbies die er ook tegenaan lopen:
het aanpassen van de hierarchie was de uitkomt (al heb ik nogal gezocht voor ik vond waar dat zat).
Voor wie het ook zoekt:
op beheerdersindex tabblad 'algemeen' vervolgens aan linkerkant onder kopje 'indexpagina'.
in mijn geval kwam de boel tevoorschijn nadat ik 'split categories' op 'medium' had gezet.
Thnx voor de tip Murph!
reynders schreef:als ik op mijn forum in beheerderspaneel---->forum------>beheer hier voeg ik een categorie toe maar als ik dan kijk in het beheer staat mijn categorie tussen haakjes en is hij niet te zien op mijn forum kan iemand me helpen ???
Doet het probleem zich nog steeds voor?
Aangezien dit topic al een hele tijd geleden geopent is.
Je kan mij een pm sturen voor verzoek voor heropening.
Gesloten door slytherin78
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: