Profielen zien
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Profielen zien
Heej,
ik zit weer met een vraagje...
als je als gast op een gebruikersnaam klikt,
dan kun je het profiel van die gebruiker niet zien, dan wordt er gevraagd om in te loggen.
Maar het is nou net de bedoeling dat de gasten wél mijn profielen zien.
Dus kun je ergens instellen dat je niet hoeft in te loggen vooralleer je de profielen van de geregistreerde gebruikers kunt bekijken?
mvg
sharon
ik zit weer met een vraagje...
als je als gast op een gebruikersnaam klikt,
dan kun je het profiel van die gebruiker niet zien, dan wordt er gevraagd om in te loggen.
Maar het is nou net de bedoeling dat de gasten wél mijn profielen zien.
Dus kun je ergens instellen dat je niet hoeft in te loggen vooralleer je de profielen van de geregistreerde gebruikers kunt bekijken?
mvg
sharon
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gill- Actief Forumlid
-
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Profielen zien
daar zat ik ook aan te denken,
Maar het werkt niet, als gast kan ik nog steeds de gebruikersprofielen niet zien
Maar het werkt niet, als gast kan ik nog steeds de gebruikersprofielen niet zien
doggygirly- Actief Forumlid
-
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Profielen
» Profielen eerst goedkeuren
» [opgelost]Profielen aanpassen
» Portal niet te zien
» We zien niks!.
» Profielen eerst goedkeuren
» [opgelost]Profielen aanpassen
» Portal niet te zien
» We zien niks!.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: