uitrekken forum bij te grote plaatjes
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
uitrekken forum bij te grote plaatjes
Hoi..
Ik heb eens gehoord dat er een speciale functie is, die er voor zorgt dat plaatjes die breder zijn dan je forum automatisch verkleinen?
Is dat bij forumotion ook het geval? is die functie er?
Ik heb eens gehoord dat er een speciale functie is, die er voor zorgt dat plaatjes die breder zijn dan je forum automatisch verkleinen?
Is dat bij forumotion ook het geval? is die functie er?
Re: uitrekken forum bij te grote plaatjes
Ik geloof het wel, die zit geloof ik automatisch bij elke phpbb3 stijl van forumotion.
Weet ik niet zeker echter, dus moet je maar even kijken of ik ook gelijk heb met de hierbovenstaande stelling...
Weet ik niet zeker echter, dus moet je maar even kijken of ik ook gelijk heb met de hierbovenstaande stelling...
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: uitrekken forum bij te grote plaatjes
Ik maak de plaatjes altijd standaard kleiner in photobucket.
Dat scheelt in ieder geval met het laden van je forum
Dat scheelt in ieder geval met het laden van je forum
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde plaatjes op het Forum.
» Grote forumschoonmaak !
» Smiley toevoegen vanuit grote window werkt niet
» Plaatjes posten.
» Plaatjes niet zichtbaar.
» Grote forumschoonmaak !
» Smiley toevoegen vanuit grote window werkt niet
» Plaatjes posten.
» Plaatjes niet zichtbaar.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: