De module Links / Affiliates verdwenen van portal (opgelost)
Pagina 1 van 1• Deel
De module Links / Affiliates verdwenen van portal (opgelost)
Ik heb deze vraag al bij Algemene Problemen geplaatst maar denk dat hij hier meer op zijn plaats is.
Helaas heb ik zitten knoeien en per ongeluk de module Affiliates / Partners / Links weggegooid van het portal.
De module is nu uit de opties verdwenen en kan ik dus niet meer kiezen. Hoe kan ik dit weer terug zetten?
Welk script kan ik vervolgens gebruiken om meer links toe te voegen?
Alvast dank voor reacties.
Met vriendelijke groet,
Job
Het probleem is opgelost, over en sluiten maar.
Helaas heb ik zitten knoeien en per ongeluk de module Affiliates / Partners / Links weggegooid van het portal.
De module is nu uit de opties verdwenen en kan ik dus niet meer kiezen. Hoe kan ik dit weer terug zetten?
Welk script kan ik vervolgens gebruiken om meer links toe te voegen?
Alvast dank voor reacties.
Met vriendelijke groet,
Job
Het probleem is opgelost, over en sluiten maar.
Laatst aangepast door Job op wo 19 maa 2008 - 22:21; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : opgelost)
Gast- Gast
Re: De module Links / Affiliates verdwenen van portal (opgelost)
Ik weet niet wie dit topic naar een archief had gestuurt, maar ik kreeg een pm van hem voor heropenening.
Want er heeft niemant gepost.
Heropent
Edit: Gesloten op 23 Nov 08 rond 14:14
Want er heeft niemant gepost.
Heropent
Edit: Gesloten op 23 Nov 08 rond 14:14
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» De Module Affiliates / Links verdwenen van portal (opgelost)
» [opgelost]PM knopje verdwenen?
» module roleplaygame
» Recente Topics (Portal) [opgelost]
» Portal vraag [Probleem opgelost]
» [opgelost]PM knopje verdwenen?
» module roleplaygame
» Recente Topics (Portal) [opgelost]
» Portal vraag [Probleem opgelost]
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: