Recente Topics (Portal) [opgelost]
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Recente Topics (Portal) [opgelost]
Beste
Ik kan een structuur maken voor m'n recente laatste topics in de portal, maar wat moet ik doen om de laatst geopende/bewerkte topics te kunnen laten zien in de forum??
ik kan de laatst geopende/bewerkte topics en berichten zien in de Portal, maar hoe doe ik dat in de forum?? ik wil dat ik die boven in de forum ook kan zien... please help
grtzzzzz
Ik kan een structuur maken voor m'n recente laatste topics in de portal, maar wat moet ik doen om de laatst geopende/bewerkte topics te kunnen laten zien in de forum??
ik kan de laatst geopende/bewerkte topics en berichten zien in de Portal, maar hoe doe ik dat in de forum?? ik wil dat ik die boven in de forum ook kan zien... please help
grtzzzzz
Re: Recente Topics (Portal) [opgelost]
Ik denk niet dat dat kan, je kan alleen de recente topics zien in de portal, maar niet in de forum. Blackadder verbetert me wel als dat niet waar is.
Kajuzbonuz- Actief Forumlid
Leeftijd : 31
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Recente Topics (Portal) [opgelost]
Volgens mij is er op het Engelse ondersteuningsforum al eens een suggestie gedaan in die richting, maar die is afgewezen. Vraag me niet waarom, maar ik vrees dat die functie er niet snel zal komen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Poll verschijnt niet op portal (probleem opgelost)
» portal het kopje van Last Topics
» Index.htm in je portal [Opgelost]
» Portal vraag [Probleem opgelost]
» De Module Affiliates / Links verdwenen van portal (opgelost)
» portal het kopje van Last Topics
» Index.htm in je portal [Opgelost]
» Portal vraag [Probleem opgelost]
» De Module Affiliates / Links verdwenen van portal (opgelost)
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: