emailadressen die niet geaccepteerd worden
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
emailadressen die niet geaccepteerd worden
Er zijn diverse soorten emailadressen die niet geaccepteerd worden als iemand zich wilt aanmelden op mijn forum.
Het zijn geheel normale adressen zonder info@.
Hoe kan dat?
Met vriendelijke groet.
Marijke
ps: ik vond alleen een heel oud topic uit 2012 hier over.
Het zijn geheel normale adressen zonder info@.
Hoe kan dat?
Met vriendelijke groet.
Marijke
ps: ik vond alleen een heel oud topic uit 2012 hier over.
Laatst aangepast door marnysensation op ma 3 jan 2022 - 16:35; in totaal 1 keer bewerkt
TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
Re: emailadressen die niet geaccepteerd worden
Ja dat klopt heel vaak zijn het Hotmail adressen @marnysensation maar ook anderen een enkele keer, dit komt omdat er dan van hun server vaak spam mails/berichten zijn verzonden en dan komt die server op een zwarte lijst te staan.. dit gebeurt door ons systeem en daar hebben wij geen invloed op.. ik raad dan altijd aan om maar een gratis nieuw gmail adres ervoor aan te maken welke nauwelijks problemen opleveren..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Facebook
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Facebook
. | |
Is je ondersteuningsvraag hiermee opgelost? Markeer je topic met het icoon zodat een medewerker je topic kan sluiten. |
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
marnysensation heeft dit bericht gelezen
Re: emailadressen die niet geaccepteerd worden
. | |
Ondersteuningsvraag is opgelost en gesloten. |
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe leden worden niet geaccepteerd ?
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
» Onderschriften worden niet weergegeven.
» De webpagina kan niet worden weergegeven..?
» Ook het probleem:De webpagina kan niet worden weergegeven..?
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
» Onderschriften worden niet weergegeven.
» De webpagina kan niet worden weergegeven..?
» Ook het probleem:De webpagina kan niet worden weergegeven..?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: