het starten van een actieforum
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
het starten van een actieforum
heb 2 dagen geleden een actieforum opgestart waaruit blijkt dat het helemaal niet zo moeilijk is dan het lijkt, maar heb hem voor kort weer verwijderd.
Omdat ik enkele vragen heb hierover?
Wat voor pakketten zijn er in aanbieding en wat is de kostprijs?
groeten
faroud
Omdat ik enkele vragen heb hierover?
Wat voor pakketten zijn er in aanbieding en wat is de kostprijs?
groeten
faroud
Joost en TonnyKamper hebben dit bericht gelezen
Re: het starten van een actieforum
Goedemiddag @faroud dank voor uw vraag.
U kunt hier alles lezen over de pakketten welke we hebben.. https://ondersteun.actieforum.com/t6177-
Bovendien kunt U onze tips en tutorials lezen waarmee U uw forum nog kunt verfraaien en/of uitbreiden met andere functies.. https://ondersteun.actieforum.com/t6008-tutorial-overzicht#36010
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Facebook
U kunt hier alles lezen over de pakketten welke we hebben.. https://ondersteun.actieforum.com/t6177-
Bovendien kunt U onze tips en tutorials lezen waarmee U uw forum nog kunt verfraaien en/of uitbreiden met andere functies.. https://ondersteun.actieforum.com/t6008-tutorial-overzicht#36010
. | |
Is je ondersteuningsvraag hiermee opgelost? Markeer je topic dan met het icoon zodat een medewerker je topic kan sluiten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Joost heeft dit bericht gelezen
Welkom @faroud op het Nederlandse Ondersteuningsforum van Actieforum!
Zou je de forumlink willen aanpassen naar een Actieforum link? De gene die er nu in staat is niet toegestaan.
Ik post hieronder even een tip zodat je de profielvelden kunt wijzigen.
Facebook
Zou je de forumlink willen aanpassen naar een Actieforum link? De gene die er nu in staat is niet toegestaan.
Ik post hieronder even een tip zodat je de profielvelden kunt wijzigen.
. | |
Graag willen we je vragen of je jouw profielvelden kunt bijwerken o.a je forum link, browser, forumstijl. Op deze manier kunnen we je beter helpen met je ondersteuningvraag ! |
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
ik zal die verwijderen maar moest die er wel zetten of ik kon me niet registreren
Joost en TonnyKamper hebben dit bericht gelezen
Bedankt.
Facebook
. | |
Is je ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic met het icoon zodat een medewerker je topic kan sluiten. |
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik heb eens gekeken aan die pakketten die jullie aanbieden,is niet geschikt voor mij zeker niet voor een game site wel jammer?
Dat is jammer @faroud , dan zal ik dit topic maar als opgelost markeren, mocht je het weer geopend willen hebben, vraag dat dan even via een PB aan een Moderator met de link van het topic erbij vermeld!
Facebook
. | |
Ondersteuningsvraag is opgelost en gesloten. |
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Wel reageren maar niet een onderwerp starten
» Banner actieforum
» Balk van Actieforum
» Actieforum en Forummotion
» Actieforum pakketten
» Banner actieforum
» Balk van Actieforum
» Actieforum en Forummotion
» Actieforum pakketten
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: