Punten systeem
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Punten systeem
Goede avond,
ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om het puntensysteem geheel te resetten.
Ons forum bestaat ondertussen 10 jaar en we hebben het puntensysteem nooit gebruikt, nu zouden we graag deze mogelijk willen gaan gebruiken maar komen er achter dat mensen die al jaren accounts hebben tot in de duizenden punten hebben. Graag willen we dit geheel resetten en dan niet handmatig per persoon (ruim 8000 accounts nagaan zit niemand op te wachten.)
Is er een mogelijkheid om het per gebruikersgroep te resetten of een algehele reset te geven?
ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om het puntensysteem geheel te resetten.
Ons forum bestaat ondertussen 10 jaar en we hebben het puntensysteem nooit gebruikt, nu zouden we graag deze mogelijk willen gaan gebruiken maar komen er achter dat mensen die al jaren accounts hebben tot in de duizenden punten hebben. Graag willen we dit geheel resetten en dan niet handmatig per persoon (ruim 8000 accounts nagaan zit niemand op te wachten.)
Is er een mogelijkheid om het per gebruikersgroep te resetten of een algehele reset te geven?
TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
Re: Punten systeem
Goedenavond @LuxuriousMoments dank voor je vraag.
Ik weet wel dat dit handmatig kan, maar alles in één keer is me niet bekend, ik ga het voor je navragen misschien bestaat er een code voor,
ik weet niet hoe snel ik antwoord krijg dus heb wat geduld a.u.b.
Ik weet wel dat dit handmatig kan, maar alles in één keer is me niet bekend, ik ga het voor je navragen misschien bestaat er een code voor,
ik weet niet hoe snel ik antwoord krijg dus heb wat geduld a.u.b.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
Leeftijd : 70
Registratie : 15-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@LuxuriousMoments ik heb navraag gedaan, maar helaas kan dit alleen maar handmatig gebeuren, er bestaat nog geen code om dit te automatiseren..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
TonnyKamper- Beheerder
-
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Is met vorig antwoord uw vraag opgelost @LuxuriousMoments ?
Markeer dit dan even met het Opgelost icoontje bovenaan uw bericht.
Markeer dit dan even met het Opgelost icoontje bovenaan uw bericht.
TonnyKamper- Beheerder
-
. | |
Ondersteuningsvraag is opgelost en gesloten. |
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
TonnyKamper heeft dit bericht gelezen
Soortgelijke onderwerpen
» Punten systeem..
» Punten systeem...
» Punten systeem update
» Punten systeem en tijdelijk off
» punten jaarboek
» Punten systeem...
» Punten systeem update
» Punten systeem en tijdelijk off
» punten jaarboek
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: