Punten systeem..
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Punten systeem..
Hallo.
Ik zou graag een punten systeem willen toevoegen op mijn forum. Dus als mensen bijvoorbeeld een link aan klikken dat ze dan punten krijgen, en bij een hoeveelheid punten een mooi cadeau van ons kunnen krijgen.
Iemand enig idee of dit mogelijk is en hoe ik dat moet doen?? ik draai hem op php 2.0
Gr, Jolanda
Ik zou graag een punten systeem willen toevoegen op mijn forum. Dus als mensen bijvoorbeeld een link aan klikken dat ze dan punten krijgen, en bij een hoeveelheid punten een mooi cadeau van ons kunnen krijgen.
Iemand enig idee of dit mogelijk is en hoe ik dat moet doen?? ik draai hem op php 2.0
Gr, Jolanda
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Punten systeem..
Dit is een veelgevraagde toevoeging die helaas (nog) niet is doorgevoerd door de technische dienst van Actieforum.
Verplaatst naar Suggesties/verbeteringen > Suggesties voor de forumdienst
Verplaatst naar Suggesties/verbeteringen > Suggesties voor de forumdienst
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Punten systeem
» Punten systeem...
» Punten systeem update
» Punten systeem en tijdelijk off
» punten jaarboek
» Punten systeem...
» Punten systeem update
» Punten systeem en tijdelijk off
» punten jaarboek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: