Forums..
+2
doggygirly
Joost
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Forums..
Dat zou kunnen, heb je veel plaatjes op je forum gezet?
Dit kan het namelijk ook veroorzaken, of het ligt aan je internet.
Dit kan het namelijk ook veroorzaken, of het ligt aan je internet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee het is bij alle Forums en ik heb goed Internet
Ga is naar me Forum , Heb jij dat niet??
Op dit Forum is die wel snel
Ga is naar me Forum , Heb jij dat niet??
Op dit Forum is die wel snel
Gast- Gast
Nee sorry, bij mij is hij snel.
Het zal dus echt aan je pc liggen.
Sorry
Het zal dus echt aan je pc liggen.
Sorry
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
doggygirly- Actief Forumlid
-
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bij mij is elke pagina sloom, en ik heb echt niks anders dan zwaar gecomprimeerde jpeg plaatjes dus daar ligt het niet aan.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
en dat is nu nog altijd zo, soms laad ie een keer snel, en dan weer een hele tijd supersloom (en nee het ligt niet aan mn internet dat heb ik getest xD)
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Er is gisteren een grote update geweest op alle servers, dat is de oorzaak van de sloomheid op elke forum.
Jullie kunnen hier in het engels meer informatie over krijgen.
Jullie kunnen hier in het engels meer informatie over krijgen.
Kajuzbonuz- Actief Forumlid
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Niet veel speciaals, iets over permissies over wie de members list kan zien, iets met de security, nog wat onzin, eigelijk niks significants....
beste nieuws is: sloomheid is over.
-
murph12 schreef:Niet veel speciaals, iets over permissies over wie de members list kan zien, iets met de security, nog wat onzin, eigelijk niks significants....
Als je dat vind, is het je eigen opinie, maar zelf vind ik het nogal handig dat je nou altijd kan zien wie wat heeft ge-edit, en de reden daarvoor. Je kan nu een topic of forum printen. Je kan instellen of leden, bezoekers, moderators of beheerders een groep lijst kunnen zien.
En je hebt nu ook nog een heel geavanceerde logs systeem, daarmee kun je precies zien wat je moderators/beheerders hebben gedaan.
Voor een gratis forum software, vind ik dat zelf nogal goed, en een paar uurtjes sloomheid waard.
Kajuzbonuz- Actief Forumlid
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Je kan nu een topic of forum printen. Je kan instellen of leden, bezoekers, moderators of beheerders een groep lijst kunnen zien. vind ik de mooiste nieuwe opties
En een paar uurtjes sloomheid merk je niet echt veel van.
En een paar uurtjes sloomheid merk je niet echt veel van.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik vind Forums Forum (Portal) in ieder geval wel snel laden.
Mijne lag er een uur uit vanmiddag
(gelukkig deed deze t nog wel )
Mijne lag er een uur uit vanmiddag
(gelukkig deed deze t nog wel )
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: