Signature/onderschrift probleem
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Signature/onderschrift probleem
Hallo,
Op mijn forum heb ik bij alles de onderschrift functie ingevoerd maar bij mijn account werkt deze niet, bij de rest wel. Is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
X
Op mijn forum heb ik bij alles de onderschrift functie ingevoerd maar bij mijn account werkt deze niet, bij de rest wel. Is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
X
Re: Signature/onderschrift probleem
Heb jij bij je profiel en dan voorkeuren. Gebruik altijd mijn onderschrift, deze op ja staan?
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Signature/onderschrift probleem
dankjee, ik was die helemaal vergeten! bedankt voor je snelle reactie ^^
x
x
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Signature (onderschrift) niet zichtbaar?
» Signature
» Onderschrift
» signature werkt niet
» Signature pagina rekt uit
» Signature
» Onderschrift
» signature werkt niet
» Signature pagina rekt uit
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: