Signature
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Signature
Beste,
Ik heb een forums gemaakt (ben dus admin) en voor het eerst ervaar ik problemen met mijn signature.
Het probleem is namelijk dat het niet weergeven wordt, ondanks dat het weergeven van signatures na iedere post aangevinkt staat.
Cheers
Ik heb een forums gemaakt (ben dus admin) en voor het eerst ervaar ik problemen met mijn signature.
Het probleem is namelijk dat het niet weergeven wordt, ondanks dat het weergeven van signatures na iedere post aangevinkt staat.
Cheers
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 19:47; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : groen bolletje)
Re: Signature
Staat het wel in het beheerderspaneel aangevinkt?
(Gebruikers en Groepen--->User Options--->Onderschrift toestaan : Alle Gebruikers)
Kijk ook even in je voorkeuren of het daar staat aangevinkt, en bij elke post kan je dit ook nog eens veranderen. Misschien is je sign leeg?
(Gebruikers en Groepen--->User Options--->Onderschrift toestaan : Alle Gebruikers)
Kijk ook even in je voorkeuren of het daar staat aangevinkt, en bij elke post kan je dit ook nog eens veranderen. Misschien is je sign leeg?
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Signature
kiekeboe schreef:Staat het wel in het beheerderspaneel aangevinkt?
Daar ging het idd mis, bedankt voor de hulp 8)
Soortgelijke onderwerpen
» Signature
» signature werkt niet
» Signature pagina rekt uit
» Signature/onderschrift probleem
» Signature (onderschrift) niet zichtbaar?
» signature werkt niet
» Signature pagina rekt uit
» Signature/onderschrift probleem
» Signature (onderschrift) niet zichtbaar?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: