sneeuw op het forum
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
sneeuw op het forum
Hoi,
vorig jaar (of het jaar daarvoor) heb ik hier een link opgehaald om sneeuw op mijn forum te krijgen.
Komt dat dit jaar terug?
lieve groetjes,
Veerle
vorig jaar (of het jaar daarvoor) heb ik hier een link opgehaald om sneeuw op mijn forum te krijgen.
Komt dat dit jaar terug?
lieve groetjes,
Veerle
Laatst aangepast door Veerle op ma 7 dec 2015 - 17:34; in totaal 1 keer bewerkt
Veerle- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 59
Registratie : 28-07-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: sneeuw op het forum
jaaaaaaa, en zelf kan ik dat niet maken, ben niet echt technisch aangelegd....
ooit heeft dat hier eens gestaan met een link die je hier kon kopiëren en plakken op je forum in de modules.
ooit heeft dat hier eens gestaan met een link die je hier kon kopiëren en plakken op je forum in de modules.
Veerle- Nieuw Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
In dit topic staan de kerstversieringen met onder andere de dwarrelende sneeuw.
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Veerle- Nieuw Forumlid
-
Ik zal in de loop van de week een nieuwe lijst maken met deze codes en nieuwe varianten. Dan kunnen jullie ze makkelijker vinden.
Nu zal ik deze post maar sluiten.
Nu zal ik deze post maar sluiten.
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Sneeuw
» Sneeuw
» Sneeuw script
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
» Sneeuw
» Sneeuw
» Sneeuw script
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: